دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نایب قهرمانی دانشجوی واحد میانه در مسابقات سراسری دو و میدانی کوهستان

وحید یوسفی دانشجوی رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در نخستین دوره مسابقات دو کوهستان آزاد کوه (اسکای رانینگ) در منطقه وارنگه رود دیزین در استان البرز و در دامنه آزاد کوه واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی به مقام نایب قهرمانی رسید.
کد خبر : 102495

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات با شرکت 231 دونده آقا و خانم از نقاط مختلف کشور در روز 25 تیرماه 95 از محل وارنگه رود دیزین در دو بخش30 کیلومتری با تقریبی 1500 متر صعود و 15 کیلومتری با تقریبی 1000 متر صعود آغاز شد.


وحید یوسفی در کلاس 15 کیلومتر با صعود 1000 متر توانست بعد از ورزشکار استان تهران بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. و اباذر یوسفی دیگر دانشجوی واحد میانه نیز در این دوره از رقابت ها به مقام ششمی بسنده کرد.


تیم اسکای رانینگ میانه متشکل از آقایان عبداله عسگری ، اکبر کریمی ، علی پزشکی ، وحید یوسفی و اباذر یوسفی بودند.


مسابقات دوی کوهستان همه ساله و مطابق تقویم ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسالمی ایران در غالب مسابقات قهرمانی کشور ، جام فجر ، مسابقات مناسبتی ، آزاد و ... در کشور برگزار می‌شود.


مسابقات در دو بخش قهرمانی و همگانی برگزار و هر مسابقه تابع شرایط خاص خود را دارد که توسط فدراسیون در بخش نامه ای مجزا اعلام و اعمال می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته