دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کنگره مدیر شایسته ملی صورت گرفت

انتخاب رئیس واحد صوفیان به عنوان مدیر شایسته ملی و دریافت سیمرغ زرین مدیر شایسته کشوری

مهندس حسین خسروی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان در کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته کشور برگزیده و تندیس و سیمرغ زرین و نشان عالی این همایش به وی اهدا شد.
کد خبر : 102211

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته با شاخص‌های انتخاب: کارآفرینی، توسعه، ابتکار و خلاقیت و نیز سابقه عملکرد با حضور مدیران وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در عرصه اقتصاد و موسسات و نهادهای مالی از جمله بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های بیمه و سایرسازمان‌ها در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.


در این همایش تنها مدیر واحد دانشگاه آزاد اسلامی منتخب در کشور از رئیس واحد صوفیان به دلیل فعالیت‌های چشمگیر در حوزه‌های پژوهشی و فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه، ابتکار و خلاقیت که از محورهای اصلی این همایش نیز بود، قدردانی به عمل آمد و نشان مدیر شایسته ملی به وی اهدا شد.


کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته ۱۳۹۵ به منظور تجلیل از نخبگان مدیریت ایران پس از انجام ممیزی و احراز صلاحیت با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری، مدیران گروه متخصصین ایران، مجمع عالی نخبگان ایران، بنیان چهره‌های ماندگار ایران و نیز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیست و سوم تیر در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته