دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1395 - 10:01

رویدادهای دانشگاهی؛ کوتاه از واحدهای آباده، رفسنجان، دهلران، تهران غرب و سروستان

جمعی از معتمدین، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان با حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با وی دیدار کردند.
کد خبر : 101890

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ابتدای این دیدار تعدادی از معتمدان از انتصاب دکتر محمد رستم‌پور به سمت رئیس واحد آباده ابراز خرسندی و برای وی آرزوی موفقیت کردند و با توجه به اینکه این واحد در شمال استان فارس بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی و مهد علم و دانش است آمادگی خود را برای هر نوع همکاری و هماهنگی با مسئولان شهرستان برای رشد و پیشرفت دانشگاه اعلام کردند.


در ادامه این دیدار رئیس جدید واحد از زحمات و تلاش‌های مسئولان و حسن اعتماد به وی تشکر کرد و گفت:‌ «ما در واحد آباده مشکلاتی در زمینه تصویب رشته داریم که به لطف خدا با همکاری مسئولان به‌ویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در اسرع وقت برطرف خواهد شد و با تصویب رشته‌هایی در مقاطع ارشد و دکتری بتوانیم پذیرای جوانان این مرز و بوم باشیم.»


رستم‌پور افزود: «با توجه به اینکه ما در سال تحصیلی جدید در مقطع دکتری دانشجو خواهیم داشت این واحد تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری را داراست.»


دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان


مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با حضور کارکنان، استادان و خانواده دانشجویان فارغ‌التحصیل در محل تالار فرهیختگان برگزار شد.


در این جشن، رئیس واحد و معاون دانشجویی و فرهنگی واحد به سخنرانی پرداختند و فارغ التحصیلی دانشجویان را تبریک گفتند.


یکی از گروه‌های هنری رفسنجان به اجرای برنامه‌های شاد، تا‌تر و موسیقی... در این برنامه پرداخت و لحظاتی شاد و خاطره‌بخش برای دانش‌آموختگان فراهم کرد.


در پایان این جشن با حضور مسئولان دانشگاه و استادان، هدایایی به فارغ‌التحصیلان اعطا شد. گرفتن عکس‌های یادگاری از برنامه‌های پایانی این مراسم بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران


کارمند و دانشجوی واحد دهلران به عنوان دبیر شورای تخصصی ورزش و دبیر شورای هماهنگی کانون‌های دانشجویی ایسلان انتخاب شد.


نخستین انتخابات شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و شورای هماهنگی کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان ایلام با حضور دکتر نصرت الله حیدری معاون دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد.


در جریان برگزاری این نشست، انتخابات برای تشکیل شورای تخصصی ورزش و کانون‌های دانشجویی برگزار شد و به ترتیب علی چراغی مسئول تربیت بدنی واحد دهلران به عنوان دبیر شورای تخصصی تربیت بدنی و سبحان ابراهیمی به عنوان دبیر شورای هماهنگی کانون‌های دانشجویی استان ایلام برگزیده شدند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب


بار دیگر به مدد توفیق و تایید الهی، گروهی از جویندگان علم و دانش در آستانه طلیعه دلپذیر مرحله‌ای از دانش‌آموختگی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب قرار گرفته‌اند و برآنند که در مراسمی با صفا جشن با شکوهی را به عنوان جشن دانش آموختگی برگزار کنند.


از این رو مراسمی در روز دوشنبه ۲۸ تیر در سالن همایش بیمارستان فرهیختگان از ساعت۱۶ تا ۱۹ با حضور سرپرست واحد، هیات رئیسه، مدیران، مسئولان و مدعوین از سازمان مرکزی و سایر نهاد‌ها، جمعی از استادان و دانش آموختگان و خانواده‌هایشان، برگزار خواهد شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان


دومین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان برگزار می‌شود.


مدیر روابط عمومی این واحد دانشگاهی گفت: «افتخار داریم که برای دومین بار میزبان مدیران محترم روابط عمومی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هستیم.»


مهدی رجبی سروستانی با قدردانی از حضور دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این جلسه افزود: «این حضور نشان دهنده جایگاه ارزشمند روابط عمومی در توسعه و پیشرفت دانشگاه است.»


مدیر روابط عمومی واحد سروستان با اعلام آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری این جلسه با خیرمقدم به همکاران روابط عمومی از کسانی که نیاز به اقامت شب قبل از جلسه را دارند خواست با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۱۲۵۵۶۱ هماهنگی لازم را به عمل آورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته