دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 15:49

تبریک معاون سیاسی حزب ندا به معاونان سیاسی و بین‌الملل موتلفه

معاون سیاسی دبیر کل حزب ندای ایرانیان با ارسال دو نامه جداگانه، انتخاب معاون سیاسی و معاون بین‌الملل جدید حزب موتلفه اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : 101136

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سجاد سالک در این نامه‌ها با اشاره به جوانگرایی و حضور نسل جدید در مسئولیت‌های مهم این تشکل با سابقه، ابراز امیدواری کرده است که چرخش نخبگان و استفاده از نیروهای جوان و خوشفکر در سایر احزاب و مهم‌تر از آن، در بدنه مدیریتی کشور هم در دستور کار قرار بگیرد.


متن این دو پیام تبریک بدین شرح است:


باعث خرسندی است که در دور جدید فعالیت حزب موتلفه اسلامی، شاهد جوانگرایی و حضور نسل جدید در مسئولیت های مهم این تشکل با سابقه هستیم.


تزریق خون تازه بر پیکره تشکل های سیاسی می تواند نشانی از بالندگی و پویایی احزاب و گروه های سیاسی باشد و انتخاب شما به عنوان معاون بین الملل و معاون سیاسی حزب دیرپای موتلفه، این امید و خوش بینی را تقویت می کند در احزاب سیاسی که محلی برای یادگیری سیاست ورزی مدرن هستند، چرخش نخبگان از قالب شعار خارج شده و رفته رفته جامه عمل می پوشد.


اینجانب ضمن تبریک به حضرتعالی بابت حضور در این مسئولیت جدید، امیدوارم که جوانگرایی و استفاده از نیروهای تازه نفس و خوشفکر در سایر احزاب فعال در فضای سیاسی کشور و مهمتر از آن در بدنه مدیریتی کشور نیز در دستور کار قرار گیرد که این مهم کمکی است شایان به استحکام نظام سیاسی و تقویت کارآمدی آن؛ هدفی که به یاری پروردگار متعال، دستیابی به آن مطلوب همه فعالان عرصه سیاسی است.


سجاد سالک
معاون سیاسی دبیرکل حزب ندای ایرانیان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته