دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی دکتر میرزاده از عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به خاطر چاپ مقالات علمی مورد قدردانی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.
کد خبر : 100915

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ آنا، دکتر محمدعلی بهنژادی به خاطر چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر با نمایه wos در سال ۲۰۱۵ با اهدا لوح مورد قدردانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.


در لوح قدردانی میرزاده آمده است: بی‌شک حضور فعال و تلاش پیگیر و مجدانه پژوهشگران و مدیران متعهد، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای کشور اسلامی عزیزمان است و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از پشتوانه‌های علمی و فناوری کشور به همت اعضای هیأت علمی، مدیران و مسئولان پرتلاش خود در نیل به این هدف والا نقش به سزایی دارد.


در ادامه از زحمات و تلاش‌های بهنژادی به مناسبت چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر با نمایه wos در سال۲۰۱۵، قدردانی شده و به این منظور و براساس آیین نامه تشویق و رکود علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه یک پایه تشویقی به وی اعطا شده است.


بهنژادی، استادپایه ۱۵ رشته شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، مدیرکل خدمات پژوهشی و تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و جزو یک درصد دانشمندان و نخبگان علمی جهان، دارای مدرک دکترای تخصصی شیمی کاربردی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران بوده و نزدیک به ۱۰۰ مقاله ISI و If و علمی پژوهشی وزارتین، حضور در ۱۵۰ کنفرانس بین المللی و ملی، ۴ طرح پایان یافته، تألیف و ترجمه سه عنوان کتاب، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان نامه، index - h برابر با ۲۶ و۲۳۸۳ ارجاع براساس گزارش SCOPUS را در کارنامه علمی خود داراست.


قدردانی از مدیر امور شاهد و ایثارگر



مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز هم مورد قدردانی سیدمحمدتقی طباطبایی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار آنا، ناصر فاضل هروی به خاطر تلاش‌های خداپسندانه در تکریم خانواده شهدای مدافع حرم مورد قدردانی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.


در لوح تقدیر مشاور رئیس و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: شرف شهادت و سرافرازی ایثار، فضل بزرگ خداوند حکیم بر ملت شایسته ایران بود که به یمن انفاس قدسی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر این ملت سزاوار ارزانی داشته شد.


در ادامه این تقدیرنامه آمده: پاسداشت منزلت والای راهیان کاروان ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ پایداری و رشادت، رسالتی است بس گران که به مدد قادر متعال و تدابیر تحسین برانگیز رئیس دانشگاه، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این راه مبارک پیشگام و پیشتاز است.


در پایان از تلاش‌های خداپسندانه مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در تکریم خانواده معظم شهدای مدافع حرم و همراهی این عزیزان برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی (عباس تباران) در خرداد سال جاری در واحد علوم و تحقیقات قدردانی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته