دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای باشگاه لاتزیو و سرمربی آرژانتینی به فیفا کشیده شد

باشگاه لاتزیو که با بدقولی مارچلو بیلسا مواجه شده از این مربی به فیفا شکایت خواهد کرد.
کد خبر : 100887

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از ایسنا، مارسلو بیلسا، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین با باشگاه لاتزیو به توافق نهایی رسید و رسما با این تیم قرارداد امضا کرد، اما تنها چند روز نگذشته بود که استعفا داد و اعلام کرد که قصد ندارد هدایت این تیم ایتالیایی را بر عهده گیرد. از این رو باشگاه لاتزیو از تصمیم بیلسا خشمگین است و تاکید کرد که از این سرمربی سرشناس آرژانتینی به فیفا شکایت خواهد کرد.


وکیل باشگاه لاتزیو اظهار کرد: «همه ما می‌دانیم که بیلسا چرا از لاتزیو رفت. یک تیم دیگر حاضر شده که 3 میلیون یورو بیشتر به این مربی بدهد و او هم به خاطر چنین موضوعی حاضر نشد هدایت لاتزیو را برعهده بگیرد. ما با این مربی قرارداد رسمی داشتیم و او نمی تواند آن را انکار کند.»


او ادامه داد: «از فدراسیون فوتبال ایتالیا خواسته‌ایم که شکایت ما را پیگیری کند و آن را به فیفا ارائه دهد. بیلسا نمی تواند چنین تصمیمی را یکطرفه بگیرد. این مربی حرف‌های غیرمنطقی را بر زبان آورد و باید بگویم که تنها دلیل جدایی او پول بود.»


لاتزیو فصل قبل نتوانست عملکرد خوبی از خود در رقابت های سری A به نمایش بگذارد و به همین خاطر به دنبال تغییر در نیمکت تیم خود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته