دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 08:48
در گفت‌وگو با آنا؛

رضا یزدانی: با کسب مدال طلای ریو از دنیای کشتی خداحافظی می‌کنم/ نباید حاشیه را وارد کشتی کنیم

کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم تیم ملی گفت: تمام هدفم این است که با کسب مدال طلا در المپیک ریو از دنیای کشتی خداحافظی کنم و برای رسیدن به این خواسته تمام تلاشم را می‌کنم.
کد خبر : 100674

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در حالی که کمتر از 20 روز به شروع رقابت‌های المپیک مانده است کشتی گیران تیم ملی سخت مشغول تمرین کردن هستند تا با آمادگی کامل در مسابقات المپیک شرکت کنند. در بین کشتی‌گیران تیم ملی، رضا یزدانی ستاره وزن 97 کیلوگرم که شانس زیادی برای کسب مدال در این مسابقات دارد در حال تمرینات فشرده است تا بتواند عقب ماندگی‌های دوران مصدومیتش را جبران کند.


یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت آمادگی‌اش در فاصله کوتاه مانده تا مسابقات المپیک گفت: «الحمدالله شرایط خوبی دارم و توانستم دوران نقاهت بعد از مصدومیتم را به خوبی سپری کنم. در حال حاضر همه چیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم با کمک کادر فنی تا شروع مسابقات المپیک به مرز آمادگی کامل برسم.»


کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم تیم ملی افزود: «من در دو المپیک قبلی شرکت کردم. در حضور اولم، به دلیل کم تجربگی نتوانستم نتیجه خوبی را کسب کنم. المپیک لندن را هم به دلیل مصدومیت و با بدشانسی کامل از دست دادم. تمام هدفم این است که با کسب مدال طلا در المپیک ریو از دنیای کشتی خداحافظی کنم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به هدفم برسم.»


قهرمان کشتی جهان در رابطه با حاشیه‌های چند روز اخیر پیرامون تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر انتخاب کشتی گیران المپیکی و به خصوص مسابقه انتخابی میان پرویز هادی و کمیل قاسمی بیان کرد: «من نظر خاصی در این مورد ندارم و بهتر است تا بزرگان کشتی و کادر فنی در این مورد تصمیم گیری کنند. در حال حاضر نباید توجه زیادی به صحبت‌های حاشیه‌ای کرد و تیم را در شرایط حساس به حاشیه برد.»


یزدانی در مورد وضعیت سایر ملی پوشان تیم ملی برای حضور در المپیک گفت: «در حال حاضر همه نفرات تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برند و با آمادگی کامل تمرینات را دنبال می کنند. امیدوارم همه کشتی گیران حاضر در ریو بتوانند کشتی‌های خوبی بگیرند و مدال های رنگارنگی برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته