دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1395 - 11:45

حضور کانون سبا در بخش دانشجویی نخستین کنگره نوروانکولوژی ایران

نخستین کنگره نوروانکولوژی ایران به ریاست دکتر سید محمود طباطبایی جراح و متخصص مغز و اعصاب و به همت اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران و با همکاری انجمن سرطان ایران و انجمن جراحان مغز و اعصاب با ۳ تا ۱۰ امتیاز بازآموزی برای تخصص‌های مختلف پزشکی برگزار می‌شود.
کد خبر : 100292

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم پزشکی تهران در ‌گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، از حضور کانون دانشجویی سبا در نخستین کنگره نوروانکولوژی ایران در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ تیر سال جاری در این همایش خبر داد.


دکتر خلیل علی‌محمد‌زاده گفت: «این کنگره به ریاست دکتر سید محمود طباطبایی جراح و متخصص مغز و اعصاب و با همت اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران و نیز همکاری انجمن سرطان ایران و انجمن جراحان مغز و اعصاب و با ۳ الی ۱۰ امتیاز بازآموزی برگزار می‌شود.»


علی‌محمد‌زاده درباره نحوه حضور دانشجویان در کنگره نوروانکولوژی ایران تاکید کرد: «ثبت نام هر کارگاه به صورت حضوری در محل بخش دانشجویی کنگره صورت خواهد گرفت، به علت محدودیت در ظرفیت کارگاه‌ها، اولویت با افرادی است که زود‌تر ثبت‌نام کنند. (ظرفیت ۳۵ نفر)، وجه مربوط به کارگاه‌ها در روز برگزاری کارگاه و در محل برگزاری بخش دانشجویی کنگره دریافت می‌شود. (سالن EDC بیمارستان بوعلی)، گواهی حضور در کارگاه به صورت کتبی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.»


گروه هدف در این کنگره پزشکان پرتودرمانی، جراحی مغز و اعصاب، رادیولوژی، خون و سرطان بالغین، بیماری‌های مغز و اعصاب، جراحی ترمیمی، پلاستیک و سوختگی، گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، جراحی استخوان و مفاصل، جراحی عمومی، بیهوشی، روانپزشکی، پرستاری، پزشکان عمومی، جراحی اطفال، پزشکی قانونی، بیماریهای داخلی بوده و محل برگزاری کنگره نوروانکولوژی ایران تالار همایش بیمارستان بوعلی است.


علاقه‌مندان برای هماهنگی بیشتر با تلفن: ۳۳۲۵۰۴۳۳ فاکس: ۸۸۳۰۹۵۶۷ همراه: ۰۹۳۵۶۵۱۲۱۸۶ و در بخش دانشجویی با کانون سبا تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته