دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1395 - 11:01

بازگشت جودو‌کاران المپیکی به ایران

سه جودوکار المپیکی کشورمان به همراه محمدرضا رودکی مشاور فنی تیم ملی جودو پس از پایان اردوی مشترک خود در بارسلون اسپانیا بامداد امروز وارد کشورمان شدند.
کد خبر : 99995

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون جودو، اعضای کادر فنی تیم‌ملی جودو به همراه جودوکاران المپیکی جواد محجوب، سعید ملایی و علیرضا خجسته از جمعه هفته گذشته اردوی مشترکی را با جودوکاران مطرح جهان در کمپ تمرینی بارسلون اسپانیا آغاز کرده بودند که پس از اتمام این اردوی مشترک بامداد امروز به کشورمان باز گشتند. جودوکاران بدون سرمربی ازبک خود راهی بارسلون اسپانیا شده بودند، در طول یک هفته گذشته در دو نوبت صبح و عصر به همراه سایر جودوکاران المپیکی یک دوره تمرین سخت و پرفشار را پشت سر گذاشتند.


ملی پوشان کشورمان بعد از ورود به تهران راهی اردوی تمرینی شده و برای حضور در مسابقات گرند اسلم تیومن در روسیه آماده خواهند شد. اردو و مسابقات روسیه آخرین برنامه برون مرزی تیم ملی جودو برای حضور در بازی‌های المپیک است.


خبر دیگر از تیم ملی جودو اینکه حامد ملک محمدی که گفته می شد در کنار «نصرت» ازبکستانی هدایت ملی پوشان در المپیک را برعهده خواهد داشت با این مربی به مشکل برخورده و به نظر می رسد از همکاری با تیم ملی کنار گذاشته شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی جودو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته