دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به آنا خبر داد

بهزیستی پیگیر پرونده کودک‌آزاری پسر 5 ماهه است

رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: پرونده پسربچه 5 ماهه‌ای که در رشت از سوی پدر مورد کودک آزاری قرار گرفته بود هنوز باز است و سازمان بهزیستی در حال ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی به این خانواده است اما براساس دستور قاضی نگهداری از این کودک به مادرش واگذار شده است.
کد خبر : 99991

حسین اسدبیگی، رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت پسر بچه ۵ ماهه‌ای که در رشت از سوی پدرش تحت کودک آزاری قرار گرفته بود، اظهار کرد: همکاران ما در سازمان بهزیستی کشور همچنان موضوع این کودک آزاری را پیگیری می‌کنند اما طبق حکم قاضی پرونده، نگهداری از کودک به مادر واگذار شده است. البته پدر و مادر این کودک جدا از یکدیگر زندگی‌ می‌کنند.


وی ادامه داد: کودک 5 ماهه پس از مداوا به سلامت از بیمارستان پورسینای رشت مرخص شد اما همکاران ما در حال ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به خانواده این کودک هستند و هنوز پرونده این کودک باز است البته براساس نظر قاضی پرونده صلاحیت مادر برای نگهداری تایید شده است.


به گزارش آنا، اخیرا خبر و تصاویری مبنی بر کودک آزاری یک پسر بچه 5 ماهه در رشت در فضای مجازی منتشر و حتی اعلام شده بود که این کودک بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است در حالی که فردین مهرابیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: این کودک دربیمارستان پورسینا رشت تحت مداوا و درمان قرار گرفت و حدود یک هفته گذشته به آغوش خانواده بازگشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: کودک آزاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته