دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به دعوت موسسه فرهنگی و هنری «فانوس»

ژان‌لویی اکل در ایران کارگاه آموزشی تئاتر برگزار می‌کند

ژان‌لویی‌ اکل کارگردان، بازیگر فرانسوی به دعوت موسسه فرهنگی و هنری «فانوس» برای برگزاری دو کارگاه آموزشی به ایران می‌آید.
کد خبر : 99986

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط‌عمومی این رویداد، ژان‌لویی اکل، کارگردان، بازیگر و فعال در حیطه نمایش‌های عروسکی اهل فرانسه به دعوت موسسه فرهنگی و هنری «فانوس» پاسخ مثبت داد و به زودی برای برگزاری دو کارگاه آموزشی به ایران خواهد آمد.


ژان‌لویی‌ اکل تاکنون نمایش‌های بسیاری را در کمپانی‌های مطرح فرانسه کارگردانی کرده و اغلب آثارش در تئاتر شهر پاریس و شهرهای دیگر اروپا به صحنه رفته است. این هنرمند از سال 2004 تا 2014 مدیر مدرسه عالی ملی «شارل دوویل مزیر» بوده و هم‌اینک مدیر کمپانی «نف» در فرانسه است. همچنین او با هنرمندان بنامی مانند آنتوان ویتز، ژاک لوکوک، موریس بنیشو و ژان لویی‌بارو همکاری داشته است.


موسسه فرهنگی و هنری فانوس در راستای فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی خود، این هنرمند مطرح را به ایران دعوت کرده و دو کارگاه آموزشی تئاتر برای این او تدارک دیده است.کارگاه اول عروسک و ابژه (اشیا) و کارگاه دوم با اقتباس از منطق‌الطیر عطار یک پروژه اجرایی است که به اجرای مشترک منجر خواهد شد.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کارگاه‌های این هنرمند نام‌دار و معتبر فرانسوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.fanousehonar.com مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: کارگاه آموزشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته