دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1395 - 10:16

حق‌شناس: مثلت اصولگرایان از روحانی حمایت می‌کند

حق‌شناس تأکید کرد: در این چند سال اخیر، احمدی‌نژاد طبیعتا تمام فکر و ذکرش بازگشت مجدد به عرصه قدرت بوده و هیچ‌گاه از این اندیشه فاصله نگرفته است، به خصوص با توجه به حجم عظیمی از قدرت مالی که تیم‌شان در آن هشت سال جمع کردند.
کد خبر : 99979

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از آستان، محمدجواد حق‌شناس، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب اعتمادملی با اشاره به فضای انتخاباتی سال 96 و گزینه‌های پیش روی جریان اصولگرایی گفت: طیف گسترده‌ای از عقلای اصولگرا به رهبری مثلث ناطق، لاریجانی و باهنر از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد.


وی به همین دلیل تحلیل‌هایی را که از رقابت آنها با روحانی در انتخابات 96 حکایت دارند، واهی دانست.


محمد‌جواد حق‌شناس همچنین درباره احتمال بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه سیاسی اظهار کرد: این جزو حقوق احمدی‌نژاد است که بتواند مجددا در عرصه سیاست حضور پیدا کند، البته وی اگر نیاید ما تعجب می‌کنیم.


وی افزود: احمدی‌نژاد در یک برهه مجبور شد از عرصه سیاست به خاطر پایان دوره ریاست‌ جمهوری‌اش کنار بکشد. او در اواخر دولت خود به دنبال اجرایی کردن مدل مدودف - پوتین در ایران بود، ولی گزینه‌ای که ایشان روی آن دست گذاشته بود، مشایی بود که حساسیت بالایی نسبت به او وجود داشت و نهایتا تایید صلاحیت نشد.


حق‌شناس در پایان گفت: در این چند سال اخیر، احمدی‌نژاد طبیعتا تمام فکر و ذکرش بازگشت مجدد به عرصه قدرت بوده و هیچ‌گاه از این اندیشه فاصله نگرفته است، به‌خصوص با توجه به حجم عظیمی از قدرت مالی که در آن هشت سال تیم‌شان جمع کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته