دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1394 - 13:31
اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:

مسافرانی که جای خواب ندارند به ستاد اسکان استان بروند

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای از مسافران و گردشگران نوروزی در سراسر کشور که نیازمند اقامتگاه هستند و یا اقدام به برپایی چادر در نقاط مختلف تفریحی و گردشگری کشور کرده‌اند خواست تا با توجه به شرایط نامساعد جوی، برای ساماندهی وضعیت اسکان خود به ستاد اسکان استان‌ها مراجعه کنند.
کد خبر : 9996

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های انجام شده برای رفاه حال مسافران و گردشگران در طول تعطیلات نوروز، ستادهای اسکان به عنوان بخشی از ستاد اجرایی خدمات استان‌ها، اماکن مختلف در سطح استان و شهرها را برای اسکان گردشگران در روزهای بارانی در نظر گرفته‌اند.


اعضای ستاد اسکان خدمات سفر استان ها در مبادی ورودی هر شهر و استان و همچنین مسیرهای پرتردد نسبت به اطلاع رسانی در مورد نحوه خدمات رسانی این ستاد به گردشگران نوروزی اقدام می‌کنند و مسافرانی که قصد برپایی چادر برای اسکان در مقاصد سفر خود دارند و یا با توجه به حجم سفرهای نوروزی در پی تامین نیاز اقامتی خود هستند می‌توانند برای استفاده از خدمات ستاد اسکان به این ستاد مراجعه کنند.


گردشگران نوروزی همچنین می‌توانند با تماس با شماره 09629 از محل استقرار و نحوه خدمات رسانی ستاد اسکان خدمات سفر استان‌ها اطلاع پیدا کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته