دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اکران «پرندگان» هیچکاک در گالری «آس» تهران

فیلم سینمایی «پرندگان» به کارگردانی «آلفرد هیچکاک» در شب افتتاحییه سری سوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ در کافه گالری «آس» تهران به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 99842

به گزارش گروه فرهنگی آنا، فیلم سینمایی «پرندگان» (The Birds) به کارگردانی آلفرد هیچکاک، به نویسندگی ایوان هانتر بر اساس رمانی به همین نام نوشته دافنه دوموریه و با بازی تیپی هدرن، راد تیلور، جسیکا تندی، سوزان پلشت، ورونیکا کارترایت و روث مک‌دویت به مدت 119 دقیقه، در ساعت 21:30 امشب جمعه 18 تیر ماه جاری در شب افتتاحییه سری سوم و آخرین سری از پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ در تراس و فضای باز کافه گالری «آس» تهران روی پرده می‌رود.


«پرندگان» یکی از دلهره‌آورترین فیلم‌های تاریخ سینماست که کارگردان نام‌‌آشنای بریتانیایی آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۶۳ در کشور آمریکا ساخته است. داستان اصلی فیلم حملات ناگهانی و وحشیانه تعداد وسیعی از پرندگان به دلایل نامشخصی، به «خلیج بودگا» واقع در کالیفورنیاست.


سری سوم و آخرین سری از پوسترهای اورجینال و نایاب سینمای جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ برای نخستین بار در ایران؛ شامل پوسترهای چاپ کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آفریقای جنوبی و با حضور هنرمندان سینما و هنرهای تجسمی و علاقه‌مندان به سینما و هنرهای تجسمی ساعت 16 الی 20 امروز جمعه 18 تیر ماه جاری در گالری «آس» تهران افتتاح می‌شود و بعد از آن، فیلم سینمایی «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک روی پرده می‌رود.


علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه و به صورت رایگان از ساعت ۱۰ قبل از ظهر تا ۲۳ از نمایشگاه پوسترهای سینمای جهان در گالری «آس» تهران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ بازدید کنند و در کنار دیدن این آثار ارزشمند سینمایی، از طریق هدفون؛ آنونس، تیزر، سکانس برگزیده و یا دیالوگ‌های این فیلم‌های خاطره‌انگیز سینما را گوش دهند و از آن لذت ببرند و هر شب در ساعت 21:30 به تماشای یکی از فیلم‌های خاطره انگیزه با دوبله‌های خاطره انگیز و با کیفیت عالی در تراس و فضای باز کافه گالری «آس» بنشینند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته