دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدرضا کریمی صارمی در گفت‌وگو با آنا:

کیارستمی کانون را خانه خودش می‌دانست

دبیر جشنواره پویانمایی تهران و از مدیران کانون پرورش فکریکودکان و نوجوانان اظهار کرد: «عباس کیارستمی کانون را خانه خودش می‌دانست و همیشه با کانون در ارتباط بود. بر این اساس ما در تلاش هستیم که مراسم تشییع او از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود.»
کد خبر : 99582

محمدرضا کریمی صارمی دبیر جشنواره پویانمایی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا در مورد تشییع عباس کیارستمی گفت: «عباس کیارستمی سینما را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و به نظر من باید مراسم تششیع او نیز از کانون انجام شود.»


وی ضمن اشاره به اینکه خودش همیشه ارادت قلبی به کیارستمی داشته، افزود: «مرحوم کیارستمی در تمام این سال‌ها همیشه با کانون در ارتباط بود و به کانون می‌آمد. او کانون را خانه خودش می‌دانست.»


کریمی صارمی ادامه داد: «روزی که عیادت آقای کیارستمی رفتم متاسفانه حالش مساعد نبود و نتوانستم او را ببینم اما همیشه با هم در ارتباط بودیم.»


وی تصریح کرد: «از آنجا که کیارستمی به کانون بسیار علاقه‌مند بود تمامی مسئولین کانون در تلاش هستند تا بتوانیم مراسم تشییع او را از کانون پرورش فکری برگزار کنیم. آقای دانشفر مدیر روابط عمومی کانون نیز با بهمن کیارستمی فرزند مرحوم کیارستمی صحبت کرده‌اند و او نیز گفته است که بهتر است از مراسم تشییع از کانون برگزار شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب