دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1395 - 22:47

پنج شنبه؛ رکوردگیری دوومیدانی‌کاران برای اعزام به پارالمپیک ریو

مرحله نهایی رکوردگیری از دوومیدانی‌کاران معلول برای نهایی شدن ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو پنجشنبه انجام می‌شود.
کد خبر : 99564

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مرحله نخست رکوردگیری از دوومیدانی‌کاران برای مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور که خردادماه برگزار شد، انجام شد.


البته ترکیب تیم ملی دوومیدانی در بازی‌های پارالمپیک ریو پس از انجام دومین مرحله رکوردگیری از دوومیدانی‌کاران شانس مجدد، نهایی خواهد شد. پیش از این قرار بود این مرحله رکوردگیری طی روزهای 22 و 23 تیرماه انجام شود، اما بر اساس تصمیم جدید اتخاذ شده، زمان انجام آن به 17 تیرماه تغییر پیدا کرد.


بر این اساس 12 دوومیدانی کاری که شانس حضور در ترکیب تیم پارالمپیکی را دارند، فردا (چهارشنبه) در تهران و مجموعه ورزشی هرندی مستقر می‌شوند تا روز پنجشنبه رکوردگیری از آنها انجام گیرد.


سیدعرفان حسینی، دانیال سورانی (بوشهر)، حمید اسلامی (همدان)، محمد فتحی گنجی (لرستان)، محسن مجیدی (مرکزی)، حسین خرسند امیری، مریم سلطانی (تهران)، احمد اجاقلو (زنجان)، بتول جهانگیری، مرضیه صدقی (آذربایجان شرقی)، الهام صالحی (خوزستان) و پیمان نصیری (کرمان) دوومیدانی‌کارانی هستند که در این مرحله از آنها رکوردگیری خواهد شد.


بدین ترتیب بعد از رکوردگیری روز پنجشنبه، ترکیب تیم ملی اعزامی به این دوره از بازی‌های پارالمپیک مشخص و اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته