دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1395 - 16:37
در آخرین روز از ماه مبارک رمضان صورت گرفت

طنین دعای وداع با ماه میهمانی خدا در مسجد الغدیر واحد کرمانشاه

دعای وداع با ماه میهمانی خدا در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر در مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه قرائت شد.
کد خبر : 99554

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، مراسم قرائت دعای وداع با ماه میهمانی خدا با حضور روزه داران؛ دانشجو، استاد و کارمند پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.



دعای وداع با ماه رمضان که برگرفته از صحیفه سجادیه از امام سجاد علیه السلام است در حال و هوایی زیبا و معنوی از سوی حجت الاسلام ابوالفضل الله وردی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه قرائت شد.


در طول ماه مبارک رمضان برنامه بیان احکام شرعی قبل از نماز جماعت از سوی حجت الاسلام نعمت الله شکری، تلاوت قرآن کریم از سوی روزه داران و سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، برگزاری مراسم احیای شب های قدر و کارگاه تفسیر سوره مبارکه حجرات ویژه کارکنان و استادان از برنامه های ویژه این ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد کرمانشاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته