دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1395 - 08:54
افشار در گفت‌و‌گو با آنا:

آزمایشگاه‌های نیروی انتظامی وجود مواد مخدر در قلیان‌ها را تایید یا تکذیب نمی‌کند

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه گزارشی که درخصوص وجود مواد مخدر در قلیان‌ها اعلام شده از سوی سازمان غذا و دارو یا آزمایشگاه مرکزی بوده است، گفت: در این باره از نیروی انتظامی هم پرسش شده و آزمایشگاه‌های آنها نیز این امر را تایید یا تکذیب نمی‌کنند.
کد خبر : 99535

پرویز افشار در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه تا به حال گزارش رسمی در خصوص وجود مواد مخدر در قلیان‌ها نداشتیم، اظهار کرد: تنها شنیده‌ها حاکی از این امر است که مواد مخدر در قلیان‌ها وجود دارد.


وی افزود: در این باره از نیروی انتظامی هم پرسش داشتیم و آزمایشگاه‌های آنها نیز این امر را تایید یا تکذیب نمی‌کنند. گزارشی که در خصوص وجود مواد مخدر در قلیان‌ها اعلام شده از سوی سازمان غذا و دارو یا آزمایشگاه مرکزی بوده است.


سخنگوی ستاد مبازره با مواد مخدر با بیان اینکه ستاد نیز این موضوع را پیگیری می کند، گفت: شخصا با مدیر کل مرجع آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت صحبت کردم و قرار شده است آنها مستندات را برای ما بفرستند و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد وظیفه ما است که ورود پیدا کنیم.


به گفته افشار تا زمانی که این موضوع تایید نشود بحث قلیان‌ها و دخانیات از حیطه اختیارات ستاد مبازره با مواد مخدر خارج است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته