دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1395 - 15:32

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: عید سعید فطر برای انسان‌های وارسته و نیکوخصال آغازی دوباره برای بندگی و تقرب به درگاه پروردگار متعال است و این وصف را در سیره شهدا و ایثارگران می‌توان یافت.
کد خبر : 99518

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، متن پیام حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمد علی شهیدی به مناسبت عید سعید فطر به شرح زیر است.


بسمه‌تعالی


یک ماه به میهمانی حضرتش گذشت و خوان تنعم غفران، بر اریکه شوق میزبانی بندگان، به بهای فروبستن لب و اندیشه از ناصواب، گسترده بود و اینک عید فطر، عید بهار بندگی است که مشقت تهذیب را به حلاوت تأیید می‌آمیزد و شهد رحمت به کام بندگان می‌ریزد.


عید فطر برای انسان‌های وارسته و نیکوخصال پایان این ضیافت نیست؛ آغازی دوباره برای بندگی و تقرب به درگاه پروردگار متعال است و این وصف را در سیره شهدا و ایثارگران می‌توان یافت. آن بلندهمتانی که با ایثار و فداکاری از خویش گذشتند تا جان و روحی دوباره در کالبد زمین خاکی بدمد.


عید سعید فطر و این روز خجسته را به تمامی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و همچنین ملت سربلند و سرافراز ایران تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنم، دوام و بقای توفیق بندگی و پیروی از راه و طریقت شهیدان آسمانی و پایداری و پایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان مسألت دارم.


سید محمد علی شهیدی


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب