دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

برهانی: شاید به استقلال گل نزدم/ برای گرفتن پولم پیش‌ افشارزاده می‌روم

مهاجم پیکان گفت: استقلال تیم مورد علاقه‌ام بوده و هست و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.
کد خبر : 99509

آرش برهانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه چه عاملی باعث شد تا به پیکان بیاید، گفت: «شرایط این باشگاه خیلی مناسب بود و کاملا مشخص بود که اهداف مشخصی وجود دارد. حضور مجید جلالی که سالیان زیادی است در سطح اول فوتبال کشور مربیگری می‌کند و بازیکنان آینده‌داری که در تمرینات این تیم دیدم،‌ مرا به موفقیت پیکان در لیگ شانزدهم امیدوار کرد و در نهایت به این تیم آمدم.»


وی در مورد اینکه می‌گویند میانگین سنی تیم پیکان بالاست، بیان داشت: «به نظرم تیم پیکان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که می‌توانند در کنار یکدیگر موفقیت تیم را تضمین کنند. پیکان تیم مسنی ندارد و آنهایی که معتقدند این تیم میانگین سنی بالایی دارد، بهتر است نگاهی به لیست نهایی تیم بکنند. در فوتبال ما ثابت شده است که یک تیم در طول فصل به بازیکنان باتجربه نباز زیادی دارد و چرا که آنها هستند که به خوبی جوانان را در زمین هدایت و حمایت می‌کنند تا بهترین نتیجه حاصل شود. مسلما آقای جلالی نمی‌توانست در طول فصل از یازده بازیکن جوان و امید استفاده کند.»


او در مورد اینکه به نظرش پیکان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر چه رده‌ای را به دست می‌آورد، عنوان کرد: «به نظرم جالب نیست از حالا در خصوص رتبه تیم صحبت کنیم. برنامه تیم مشخص است و ما تصمیم داریم بازی به بازی جلو برویم. تیم پیکان پتانسیل بالایی دارد اما باید در جریان مسابقات شایستگی‌های خود را نشان دهیم. امیدوارم که نتایج خوبی در طول فصل کسب کنیم.»


مهاجم پیکان درباره طلبش از تیم استقلال گفت: «خوب باید این پول به من پرداخت شود. الان که بعید می‌دانم باشگاه استقلال شرایط آن را داشته باشد که پول مرا بدهد. در آینده که شرایط برای صحبت مساعد بود به باشگاه استقلال می‌روم تا دراین باره با افشارزداه صحبت کنم.»


برهانی در مورد اینکه هنوز هم معتقد است او به صورت غیرفوتبالی از استقلال کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: «من نه سال با پیراهن استقلال بازی کردم و حالا بازیکن پیکان هستم. هر چه بوده گذشته و دیگر دلیلی ندارد من درباره این موضوع صحبت کنم. استقلال تیم مورد علاقه‌ام بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.»


او در واکنش به این مسئله که اگر به استقلال گل بزند، خوشحالی خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: «هنوز که به بازی با استقلال نرسیدیم. اگر در آن بازی حضور داشتم و موفق به گلزنی شدم، آن‌وقت تصمیم می‌گیریم که خوشحالی کنم یا اینکه عادی رفتار کنم. اصلا شاید نتوانستم به استقلال گل بزنم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته