دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

هادی طباطبایی: تضمینی برای موفقیت استقلال وجود ندارد/ هنر منصوریان را با آغاز مسابقات لیگ می‌بینیم

پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر استقلال در هر پست بازیکنان خوبی دارد و این هنر یک مربی است که چطور از این مهره ها بازی بگیرد.
کد خبر : 99381

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت استقلال برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: «استقلال از نظر یارگیری بسیار خوب عمل کرده است و بازیکنان خوبی را جذب کرد، اما جذب بازیکن خوب و باکیفیت ملاک یک تیم نیست. در سال‌های اخیر تیم‌های زیادی بودند که در یک فصل بازیکنان زیادی را جذب کردند اما در پایان فصل نتایج خوبی را کسب نکردند.به همین دلیل امروز تضمینی برای موفقیت استقلال در لیگ برتر وجود ندارد. باید منتظر شروع بازی‌های لیگ باشیم تا ببینیم که این بازیکنان در کار تیمی و در ترکیب تیم چگونه عمل می‌کنند.»


وی در مورد اینکه منصوریان می‌تواند به عنوان سرمربی استقلال با این تیم نتیجه بگیرد یا نه بیان کرد: «علی منصوریان از خود استقلال به فوتبال معرفی شد و سال‌ها در این تیم بازی کرد و کاملا با فضا و جو این تیم آشنایی دارد. او در این سال‌ها تجربه خوبی را هم در باشگاه نفت در عرصه مربیگری کسب کرد و به نظر می‌تواند با استقلال نتایج خوبی را کسب کند.»


دروازه‌بان سابق استقلال در مورد کادر فنی استقلال و حضور مربیانی که چندان سابقه مربیگری زیادی در فوتبال ایران ندارند افزود: «چیزی که در ظاهر می‌بینیم استقلال از کادر باتجربه‌ای برخوردار نیست و دستیاران منصوریان سابقه زیادی در مربیگری ندارند اما این یک روی مساله است چرا که منصوریان در نفت تهران با این مربیان کار کرده و به توانایی‌های آنها ایمان دارد که از این افراد در استقلال استفاده کرده است.»


پیشکسوت تیم استقلال در مورد حضور همزمان بازیکنان مطرح در ترکیب تیم استقلال گفت: «در حال حاضر استقلال در هر پست بازیکنان خوبی دارد و این هنر یک مربی است که چطور از این مهره ها بازی بگیرد. به نظر من دست منصوریان برای چیدمان ترکیب استقلال باز است چون در هر پست بازیکنان خوبی در اختیار دارد.»


طباطبایی در رابطه با وضعیت شهباززاده و خبر حضورش در لیگ ترکیه افزود: «سجاد شهباززاده یکی از بازیکنان خوب استقلال در فصل قبل بود که در نوک حمله این تیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت. این بازیکن باید برای خودش تصمیم بگیرد و این مساله یک امر شخصی است و ربطی به افراد دیگر پیدا نمی‌کند. سجاد باید شرایط مالی و فوتبال ترکیه را بسنجد و اگر باعث پیشرفت فوتبالش می‌شود این کشور را برای ادامه فوتبال انتخاب کند و در غیر اینصورت حضورش در استقلال به نفع او خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته