دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 17:01

ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا از 20 تیرماه آغاز می‌شود

تمامی داوطلبان ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا با مدرک تحصیلی دانشگاهی در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می‌توانند از روز یکشنبه 20 تیرماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.
کد خبر : 99275

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، تمامی داوطلبان ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی منصب قضا می‌توانند از تاریخ بیستم تیر ماه لغایت سی‌ام تیر ماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد.


داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری کنند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول است و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نیستند.


آزمون سراسری قضاوت طبق روال سال‌های گذشته دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) است و مرحله نخست آزمون استخدامی قضات در تاریخ جمعه نهم مهر ماه امسال به صورت تستی برگزار می‌شود پذیرفته شدگان نهایی به مرحله مصاحبه علمی شفاهی راه می‌یابند.


لازم به ذکر است این آزمون صرفاً ویژه داوطلبان با مدرک تحصیلی دانشگاهی است و لذا شرایط آزمون حوزوی و زمان برگزاری آن متعاقباً از طریق پرتال جامع معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته