دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جیرود: انتقام شکست جام جهانی را از آلمان خواهیم گرفت

مهاجم آرسنال که توانست در بازی یک چهارم نهایی تیمش در برابر ایسلند دوبار گل زنی کند، ادعا کرده است که می خواهند انتقام شکستشان در بازی‌های جام جهانی مقابل تیم آلمان را در بازی بعدی خود که در نیمه نهایی یورو 2016 برگزار می‌شود بگیرند.
کد خبر : 99273

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، جیرود و یارانش با کسب پیروزی 5 بر 2 دیشب مقابل تیم ایسلند اکنون با روحیه ای بالا برای نبرد با شاگران «یواخیم لو» آمادگی بیشتری دارند و جیرود اکنون ادعا کرده است که فرانسه به دنبال گرفتن انتقام شکستی است که در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل آلمان متحمل شده است.


پس از شروع بی حاشیه و کم فروغ تورنمنت از سوی فرانسه آنها توانستند در آخرین بازی که انجام دادند نمایشی خیره کننده از خود بجا بگذارند. در این بازی جیرود با گل دقیقه 12 راه گلزنی فرانسه را هموار کرد تا پس از او پوگبا، پایه و گریزمان هر کدام با به ثمر رساندن یک گل فرانسه را در نیمه اول با پیروزی 4 بر صفر روانه رختکن کنند. جیرود با گل دقیقه 59 توانست عملکردی خیره کننده از خود بجا بگذارد و در نهایت به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد.


جیرود در مصاحبه با خبرنگاران گفته است: بنظرم در این بازی من بشاش بودم و چیزی بیشتر از این نبود. پس از کسب این پیروزی من برای تیمم، خانواده ام و مردم فرانسه خوشحال هستم.من اعتقاد ندارم که این بهترین بازی من برای تیم فرانسه بوده است، به نظرم من بازی های خوب دیگری نیز برای تیمم انجام داده ام، اما در بین بازی های جام جهانی 2014 و یورو 2016 احتمالا این بهترین بازی من در یک تونمنت با اهمیت بوده است. من ابتدای بازی متوجه شدم که از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم. البته ما بازی های ابتدایی را به خوبی شروع نکردیم ولی توانستیم این روند را متوقف کنیم و امیدوارم که این تغییر به قوت خود باقی بماند. ما در این بازی از ابتدا خوب ظاهر شدیم و حساب شده کار کردیم.


در حالی که جیرود از دیدن فرانسه ای که توانسته است بازی های یکنواخت خود را در بازی مقابل ایسلند تغییر دهد خوشحال بود به این نکته اشاره کرد که بازی در مقابل آلمان که قهرمان جام جهانی پیشین بوده است شرایطی متفاوت دارد.


او در این رابطه بیان کرده است که: آنها تیم قهرمان جام جهانی هستند و اغلب در بین چهار تیم برتر تورنمنت های بزرگ حضور دارند. ما انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم آلمان را شکست بدهیم تا بتوانیم انتقام باخت 1 بر صفری که در یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 مقابل این تیم نصیبمان شد را بگیریم. ما توانسته ایم ماه نوامبر در یک بازی دوستانه این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهیم ولی شرایط در این بازی کاملا متفاوت است.


جیرود افزود: من امیدوارم که هواداران ما در پاریس نیز با شور و هیجان و بالایی تیم را تشویق کنند، همانطور که در پاریس و بازی مقابل ایسلند این کار را به نحوه احسن انجام دادند. ما بسیار خوش شانس هستیم که بازی نیمه نهایی را در خانه و در حضور تماشاگران تیم فرانسه به میدان برویم. من به نتایجی که کسب کرده ایم افتخار می کنم و امیداوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب دیگر این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.



انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان فرانسه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته