دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1395 - 12:30
در گفت‌وگو با آنا

منتجب‌نیا: «طرح عبور از روحانی» خروجی اتاق فکر علیه دولت است/ سیدحسن خمینی از ذخایر نظام است و شأنش بالاتر از کارهای اجرایی است

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی «طرح عبور از روحانی» را خروجی اتاق فکر علیه دولت دانست و گفت: اعضای اتاق فکر تخریب دولت مرکب از نیروهای افراطی و تندرو هستند که از همان روز اول، یعنی خرداد سال 92 با آقای روحانی مقابله کردند.
کد خبر : 99262

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، طرح «عبور از روحانی» را گمانه‌زنی و فرافکنی مخالفان دولت تدبیر و امید دانست و در این باره اظهار کرد: چنین مباحثی برای تخریب و تضعیف دولت صورت گرفته است چراکه مخالفان از این طریق قصد دارند ذهن افکارعمومی را به سمت شکست آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هدایت کنند. در حالی‌که طرح عبور از روحانی نه تنها از سوی اصلاح‌طلبان بلکه از طرف اصولگرایان معتدل نیز عنوان نشده است.


اینکه گفته می‌شود آیت‌الله سیدحسن خمینی قصد رقابت با آقای روحانی را دارد خنده‌دار است. جریان اتاق فکر علیه دولت روحانی بهتر بود شخص دیگری را برای شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی انتخاب می‎کردند چراکه هیچیک از اعضای بیت امام (ره) وارد مسائل اجرایی کشور نشده‌اند و در آینده نیز نخواهند شد

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه «اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان معتقدند که باید در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از حسن روحانی حمایت شود»، افزود: تمام شخصیت‌های سیاسی در جلسات حزبی خودشان بر حمایت از روحانی اشتراک نظر دارند و انشاءالله در انتخابات سال 96 با تمام قوا از آقای روحانی حمایت خواهیم کرد.


وی در ادامه به شایعه‌ای که به نقل از جلسه مجمع روحانیون مبارز مبنی بر عبور از روحانی مطرح شده بود، واکنش داد و گفت: خوشبختانه مسأله «نه به آقای روحانی» از سوی مجمع روحانیون مبارز تکذیب شد. به عقیده من، تمام این اظهارات و شایعه‌پردازی‌ها از طرف اتاق فکر تخریب دولت صورت گرفته و می‌گیرد.


منتجب‌نیا تأکید کرد: طرح عبور از آقای روحانی خروجی اتاق فکر علیه دولت است. اتاق فکر تخریب دولت تنها به دنبال تخریب، دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی علیه دولت هستند.


او با اشاره به اینکه «اتاق فکر تخریب دولت گفته‌اند یکی از اعضای بیت امام (ره) در انتخابات ریاست جمهوری قصد رقابت با روحانی را دارد»، عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود آیت‌الله سیدحسن خمینی قصد رقابت با آقای روحانی را دارد خنده‌دار است. جریان اتاق فکر علیه دولت روحانی بهتر بود شخص دیگری را برای شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی انتخاب می‎کردند چراکه از اعضای بیت امام (ره) وارد مسائل اجرایی کشور نشده‌اند و در آینده نیز نخواهند شد.


قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در این باره اضافه کرد: شأن آیت‎الله سیدحسن خمینی با شأن اجرایی کشور یکی نبوده و قابل اندازه هم نیست. ایشان یک مجتهد فقیه و شخصیت صاحب‌نظری هستند و جزو ذخیره‌های بزرگ کشور به شمار می‌آیند. قرار نیست هر شخصیت بزرگی مسئولیت اجرایی و سیاسی کشور را بر عهده بگیرد.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه «طرح عبور از روحانی گمانه‌زنی و دروغ‌پردازی است»، افزود: به مردم عزیز ایران می‎گویم تا بدانند نه به آقای روحانی در میان نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالگرا مطرح نبوده و نیست و تمام چنین اظهاراتی دروغ محض است.


نیروهای افراطی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل کینه به دل دارند و برای شکست این دو جریان از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا بلکه به قدرت دست یابند

او در ادامه به اعضای اتاق فکر تخریب دولت پرداخت و گفت: از اینکه اعضای اتاق فکر علیه دولت چه کسانی هستند و در چه نقطه‌ای تشکیل جلسه می‌دهند اطلاعی ندارم، اما اگر نسبت به ماهیت آن‌ها به آگاهی برسیم قطعاً به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. به طور کلی اعضای اتاق فکر تخریب دولت مرکب از نیروهای افراطی و تندرو هستند که از همان روز اول، یعنی خرداد سال 92 با آقای روحانی مقابله کردند و در آینده نیز بر سر راه دولت تدبیر و امید سنگ‌اندازی خواهند کرد.


منتجب‌نیا با اشاره به اینکه «جریان اتاق فکر به دنبال شکستن حسن روحانی و ناکام گذاشتن وی در تحقق وعده‌هایی که به مردم داده است، می‌گردد»، افزود: نیروهای افراطی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل کینه به دل دارند و برای شکست این دو جریان از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا بلکه به قدرت دست یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب