دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 15:43

کتاب «پلاک‌های شهر» رونمایی شد

طی مراسمی از کتاب «پلاک‌های شهر» که بیانی تاریخی از زوایای پنهان دوران دفاع مقدس به روایت ایثارگران بازنشسته شهرداری تهران است، رونمایی شد.
کد خبر : 99215

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از کتاب پلاک‌های شهر با اشاره به اینکه موضوع فرهنگ جهادی امروزه دارد به تمام دنیا صادر می شود، اظهار کرد: صدور فرهنگ جهادی به تمام دنیا صدور انقلابمان را نشان می‌دهد و نیازمند این است که این مساله به طور حتم مکتوب و دست به دست به نسل‌های دیگر منتقل شود و در این راه، بهترین اقدام، مکتوب کردن این فرهنگ اصیل و مقدس است.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تدوین این اثر ماندگار خاطرنشان کرد: سال گذشته کنگره‌ای را با حضور بیش از دو هزار خانواده ایثارگر شهرداری برگزار کردیم و در آنجا تصمیم بر آن شد که تاریخ شفاهی 8 ساله دفاع مقدس به زبان خانواده شهدا و ایثارگران بازنشسته شهرداری تدوین شود. این خاطرات ابتدا به فیلمی 80 ساعته و سپس به خاطراتی خواندنی تبدیل شد. در این میان، گردآوری و تدوین کار نیز توسط افرادی انجام شد که در جبهه و جنگ حضور داشتند که امیدوارم این مساله، قدمی برای هویت سازی انقلاب باشد و گام‌های بلندتری را در این زمینه برداریم.


در بخش پایانی مراسم، کتاب پلاک‌های شهر که بیانی تاریخی از زوایای پنهان دوران دفاع مقدس به روایت ایثارگران بازنشسته شهرداری تهران است، توسط سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجتبی شاکری و پرویز سروری، از یادگاران دوران دفاع مقدس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران رونمایی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته