دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد دایی: مسئولان صبا می‌خواستند دست خالی تیم را روانه مسابقات کنند/ شاید علی آقا فصل بعد استراحت کند

مربی سابق صبای قم گفت: علی آقا فعلا با هیچ تیمی مذاکره نکرد و اگر اوضاع بر همین منوال پیش رود فصل بعد باید استراحت کند.
کد خبر : 99166

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسئولان تیم فوتبال صبای قم که در چند روز اخیر مذاکراتی را با چند گزینه برای قبول هدایت این تیم داشتند سرانجام با صمد مرفاوی که سابقه مربیگری در این تیم را دارد به توافق رسیدند و علی دایی سرمربی فصل گذشته این تیم کارش با باشگاه صبای قم به اتمام رسید.


محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد به توافق نرسیدن علی دایی با مسئولان صبای قم و عدم پذیرفتن هدایت این تیم برای فصل بعد لیگ برتر گفت: «باشگاه صبای قم مشکلات زیادی در فصل گذشته داشت و مسئولان این تیم قول دادند که در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر مشکلات را حل کنند و با جذب اسپانسر، مشکلات مالی باشگاه مرتفع شود اما بعد از گذشت دو ماه از پایان لیگ برتر هیچ مشکلی حل نشد و در نهایت علی دایی راضی نشد که با این شرایط صبا را برای فصل بعد همراهی کند.»


دایی ادامه داد: «من نمی‌دانم که کادر فنی جدید چگونه مسئولت هدایت تیمی را قبول کردند که اوضاع مالی خوبی ندارد. مسئولان صبا قصد داشتند که این تیم را دست خالی روانه مسابقات کنند. در هر صورت امیدوارم صمد مرفاوی هم نتایج خوبی را با صبا کسب کند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.»


وی در مورد وضعیت دایی برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: «در حال حاضر که همه تیم‌های لیگ برتر وضعیتشان را مشخص کردند و سرمربیان خودشان را انتخاب کردند. علی آقا فعلا با هیچ تیمی مذاکره نکرده و اگر اوضاع بر همین منوال پیش رود فصل بعد باید استراحت کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته