دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 14:09

تبدیل تورنمنت بین‌المللی هندبال به رقابت چهارجانبه داخلی!

در حالی که قرار بود پایان هفته جاری شاهد برگزاری تورنمنت بین المللی هندبال تبریز باشیم با عدم حضور خارجی‌ها این تور تبدیل به رقابتی چهارجانبه داخلی شد!
کد خبر : 99159

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، طبق اعلام قبلی فدراسیون هندبال قرار بود از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه شاهد برگزاری اولین دوره تورنمنت بین‌المللی تبریز با حضور تیم های اروپایی و آسیایی باشیم اما در فاصله چند روز مانده به این رقابت‌هابه علت انصراف تمامی تیم‌ ها این رقابتها نام خود را تغییر داد و قرار است به صورت یک رقابت چهارجانبه داخلی برگزار شود.


پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود دو تیم لهستان و اسپانیا برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کرده اند و قرار است تیم های الجزایر، مصر ولبنان نیز به تبریز بیایند اما این اتفاق رخ نداد!


قرار بود دو تیم اروپایی دیگر نیز در این رقابت‌ها حاضر شوند اما به دلیل همزمانی با رویدادهای بین المللی داخل اروپا و باز هم مسائل نا امنی در استانبول از حضور در این رقابت‌ها منصرف شدند.


با این شرایط تنها چهار تیم داخلی در این رقابت‌ها حاضر هستند و قرار است این رقابتها به صورت یک رقابت چهارجانبه داخلی با حضور تیم های هندبال نوجوانان، جوانان، تیم ملی ب و امید تبریز برگزار شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته