دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کولمن: هیچگاه سرمربی تیم ملی انگلیس نخواهم شد

مربی تیم ولز شایعه حضورش در تیم ملی انگلیس را رد کرد و از علاقه اش برای پیوستن به یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان پرده برداشت.
کد خبر : 99140

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کولمن با رد شایعه مربیگری تیم ملی انگلیس تاکید کرد که مربیگری هیچ تیم ملی دیگری را به عهده نخواهد گرفت. سرمربی ولز جزء نامزدهای جایگزینی برای روی هاجسون بود که تاکنون توانسته است با تیم ولز نتایج خوبی را در یورو 2016 از خود بجا بگذارد. این مربی 46 ساله پیش از این هدایت تیم های فولهام و کونتری سیتی را به عهده داشته است.


کولمن در این باره گفت: چیزهایی وجود دارد که هیچگاه به ذهن من خطور نکرده است. من با تمام وجود ولزی هستم و همیشه ولزی باقی خواهم ماند.»


کولمن از سال 2012 هدایت تیم ولز را عهده دار بوده است و در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 فرانسه باید به مصاف تیم پرتغال برود. او برای ادامه فعالیت خودش قصد دارد که به خارج از ولز برود، او قبلا تجربه این کار را در کشورهای اسپانیا و یونان به ترتیب با تیم های رئال سوسیه داد و لاریسا داشته است.


سرمربی ولز در ادامه گفت: «شغل بعدی من بعد از تیم ولز، هرجایی که باشد، خارج از ولز خواهد بود. من علاقه مند هستم که دوباره شانس خودم را در مربیگری تیم های خارجی امتحان کنم و فکر می کنم بهترین انتخاب برای من هدایت تیمی باشد که در لیگ قهرمانان حضور دارد. صحبت کردن در مورد باشگاه های بزرگ و معتبر لیگ جزیره چیزی نیست که در ذهن من باشد و من بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم. بنابراین بهترین موقعیت برای من مربیگری یک تیم خارجی شرکت کننده در لیگ قهرمانان اروپا است که می‌تواند یک هدف بلندپروازانه برای من باشد. در مورد مربیگری تیم ملی کشورهای دیگر نیز باید بگویم احتمال قبول چنین مسئولیتی به هیچ وجه در ذهن من نیست.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته