دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 15:15
در واحد اشکذر

کارگاه «سواد رسانه» با هدف ایجاد توانایی در افراد برای کنترل برنامه ریزی رسانه‌ای برگزار شد

کارگاه سواد رسانه ویژه خانواده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.
کد خبر : 99124

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارگاه سواد رسانه با هدف ایجاد توانایی در افراد برای کنترل برنامه ریزی رسانه‌ای از سوی معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر ویژه کارکنان، اعضای هیأت علمی و خانواده‌های آنان در محل بوستان ولایت یزد برگزار شد.


تدریس این کارگاه را محمد قانعی بر عهده داشت.


قانعی رسانه را مهم‌ترین ابزار در دنیای امروز خواند و گفت: «یکی از مهم‌ترین فضاهای رسانه در جامعه امروز، اینترنت و موبایل است و برای اینکه ما بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم و فرصت‌ها و تهدیدهای آن را بشناسیم باید سواد خود را بالا ببریم. »


وی در تعریف سواد رسانه‌ای گفت: «سواد رسانه مجموعه‌ای از توانایی‌ها و آگاهی‌هایی است که باید یک شهروند داشته باشد تا بتواند با دنیا ارتباط برقرار کند.»


قانعی از مضرات بی‌رویه و نا‌آگاهانه از رسانه‌ها را اعتیاد به اینترنت و موبایل و... و منزوی و گوشه‌گیر شدن و پرداختن به شایعات، تهمت‌ها و دروغ‌هایی که سندی ندارند مثل روایاتی که به اهل بیت (ع) نسبت می‌دهند دانست.


به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی از برکات این ماه معنوی و تجلیل از زحمات کارکنان، مراسم پرفیض ضیافت افطاری با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به همراه خانواده‌ آنان در محل بوستان ولایت یزد برگزار شد.


کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده آنان، با شرکت در کارگاه «سواد رسانه» و نماز جماعت مغرب و عشا، در یک فضایی صمیمی و به یاد ماندنی، روزه خود را افطار کردند و شبی خاطره انگیز را رقم زدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته