دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1394 - 12:59
اطلاعیه شماره 23 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد سفر برای موج دوم سفرهای نوروزی

اطلاعیه شماره 23 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد سفر منتشر شد.
کد خبر : 9903

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی ساتزمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه اتمام تعطیلات رسمی نوروزی و با توجه به پایان موج اول سفرها هموطنان و ارزیابی‌های به عمل آمده از خدمات ارائه شده، اطلاعیه شماره 23 این ستاد را صادر کرد.


متن اطلاعیه به شرح ذیل است:


«از دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی درخواست می‌شود بر نحوه خدمات رسانی تمامی پایانه‌های حمل و نقل، شرکت‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه‌های امدادی هلال احمر نظارت دقیق بعمل آورده تا موجبات رضایت‌مندی مسافران محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز می گردند فراهم شود.


لازم است سازمان‌های خدمات رسان و ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها ضمن آماده باش کامل نسبت به استمرار ارایه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و جلب همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر برای هفته دوم فروردین و موج دوم سفرها برنامه‌ریزی لازم را معمول دارند.


مسافران و گردشگران می‌توانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 به اطلاع مسئولان برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته