دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1394 - 12:20
ایران به تحولات یمن واکنش نشان داد

توسل به اقدامات نظامی موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع این کشور خواهد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر لزوم تحقق توافقات ملی صورت گرفته میان احزاب و گروه‌های یمنی در اولین زمان، خواستار توقف فوری حملات هوایی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.
کد خبر : 9898

به گزارش خبرگزاری آنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حملات هوایی بامداد امروز به کشور یمن که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی‌گناه یمن شد این اقدام را گامی خطرناک و مغایر با مسولیت‌های بین المللی در احترام به حاکمیت ملی کشور‌ها دانست.


مرضیه افخم افزود: توسل به اقدامات نظامی علیه یمن که درگیر بحران داخلی و مقابله با تروریسم می‌باشد موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصت‌ها برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات داخلی یمن خواهد شد.


سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر لزوم تحقق توافقات ملی صورت گرفته میان احزاب و گروه‌های یمنی در اولین زمان، خواستار توقف فوری حملات هوائی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.


سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی نسبت به گسترش افراطی‌گری و تقویت تروریسم خاطر نشان ساخت این تجاوز نتیجه‌ای جز گسترش تروریسم و افراطی‌گری نخواهد داشت و نا‌امنی را به کل منطقه تسریع خواهد داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته