دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1394 - 14:28
مدیرعامل شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز خبر داد:

بازدید روزانه 7 هزار مسافر نوروزی از مجموعه سد دز

مدیرعامل شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز از بازدید روزانه دست‌کم هفت‌هزار مسافر و گردشگر نوروزی از این مجموعه خبر داد.
کد خبر : 9897

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، سعید رئوفی‌نسب گفت: بیش از 20 سال است که سد و نیروگاه دز تمهیدهایی را برای بازدید عموم مردم در نوروز فراهم کرده است.


وی افزود: ستاد نوروزی سد و نیروگاه دز هرساله دو ماه پیش از آغاز سال جدیدبرای استقبال از مهمانان نوروزی تشکیل می‌شود.


رئوفی با بیان اینکه سد و نیروگاه دز در 23 کیلومتری شمال‌شرقی شهرستان اندیمشک در استان خوزستان واقع شده است، گفت: به‌صورت رسمی از دوم تا دوازدهم فروردین‌ماه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم اما با توجه به استقبال مردم برای بازدید از سد دز، خدمت‌رسانی ما از 25 اسفندماه 93 آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود همانند سال‌های گذشته تا 15 فروردین‌ماه ادامه یابد.


وی از بازدید روزانه هفت‌هزار تا 10 هزار نفر از سد دز در ایام نوروز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیش از 100 هزار نفر از سراسر کشور تا پایان تعطیلات نوروز از این مجموعه بازدید کنند.


مدیرعامل شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز با بیان اینکه احتمال خطر ریزش کوه در روزهای بارندگی وجود دارد، افزود: اگرچه ما آمادگی خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در این روزها را داریم، اما از آنان درخواست می‌کنیم در صورت امکان، به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث در روزهای بارانی به سد و نیروگاه مراجعه نکنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: سد گردشگر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته