دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری همایش «شناخت اعتیاد و پیشگیری از آن» در واحد اهواز

همایش شناخت اعتیاد و پیشگیری از آن به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 98958

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، همایش شناخت اعتیاد و پیشگیری از آن به همت مرکز مشاوره حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده علوم انسانی با حضور جمع زیادی از دانشجویان، استادان، کارکنان و مسئولان استانی از جمله رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کار‌شناسان آن دبیر خانه برگزار شد.


دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این همایش درباره معضل اعتیاد و آسیب‌های آن و توان دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای ادامه تحصیل دانشجویان، سخنانی را بیان کرد.


حسین لامی‌زاده رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان هم در مورد روند رو به رشد اعتیاد، تنوع زیاد در مواد مخدر و انواع مواد صنعتی، معضلات مصرف و آسیب‌های آن سخنرانی کرد.


سپس مقالات علمی با عنوان باورهای نادرست در زمینه اعتیاد از سوی دکتر ساسان باوی، مقاله بررسی هوش معنوی با اعتیاد از سوی دکتر سید علی مرعشی و همچنین مقاله‌ای درباره ساختار مبارزه با مواد مخدر از سوی ابوذر ادیبی ارائه شد.


در ادامه این همایش نمایندگان کنگره ۶۰ و N. A درباره روند کاری خود در راستای درمان اعتیاد توضیحات جامعی را بیان کردند.


دکتر اصلان اگدر‌نژاد معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در پایان با تشکر از همه شرکت کنندگان با اهدای لوح‌های تقدیر از ان جی اوهای فعال در عرصه پیشگیری از مواد مخدر قدردانی کرد.


همزمان با این همایش غرفهٔ کنگره ۶۰، غرفهٔ گروه معتادان گمنام N. A و نمایشگاه مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خارج از سالن همایش برپا بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته