دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی میهمان «محفل مهر و ماه» شد

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی روز گذشته و در چهارمین روز برپایی محفل مهر و ماه با حضور در محوطه مجموعه تئاتر شهر از نمایش های خیابانی دهه سوم ماه مبارک رمضان دیدن کرد.
کد خبر : 98875

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایش روز گذشته به همراه پیمان شریعتی معاون این اداره کل ، کیوان نخعی مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان مجموعه تئاتر شهر با حضور در محوطه این مجموعه به تماشای نمایش های خیابانی محفل مهر و ماه که در قالب اجرای 10 نمایش خیابانی در حال برگزاری است ایستادند.


مهدی شفیعی در پایان هر اجرا با حضور در جمع بازیگران از اجرای نمایش و پرداختن به موضوعات ارزشی در قالب تئاتر خیابانی تقدیر کرده و با تماشاگران و هنرمندان تئاتر به گفت و گو پرداخت.


در این روز نمایش های پرندگی به کارگردانی علی محمد رادمنش ، از ماست که بر ماست به کارگردانی علی عمرانی ، بازی سازان کلاسیک ترین قتل به کارگردانی پیام عزیزی، ارثیه به کارگردانی حیدر رضایی و انگشتر انفاقی به کارگردانی مرتضی وکیلیان از ساعت 17.30 تا 20 به اجرا در آمدند.



در ادامه برنامه های این روز ، مدیران هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر که ایام پرکار و شلوغی را پشت سر می گذارد و تا پاسی از شب میزبان تماشاگران نمایش های روی صحنه است بازدید کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی شفیعی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته