دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ذوالفقارنسب: فدراسیون باید یک سخنگو برای کی‌روش بگذارد/ برنامه‌های تیم باید با فیفادی هماهنگ باشد

کارشناس فوتبال گفت: زمانی که کی‌روش برنامه‌هایش را طبق روزهای فیفا جلو ببرد هیچ مربی باشگاهی حق ندارد با برنامه‌های او مخالفت کند.
کد خبر : 98828

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از لغو اردوی تیم ملی فوتبال در ارمنستان، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال با صحبت‌هایی توپ را به زمین برانکو سرمربی تیم ملی انداخت و او را مقصر ناکامی‌های احتمالی تیم ملی دانست. صحبت‌های کی روش باعث شد تا بعضی از اهالی فوتبال هم پیرو سرمربی تیم ملی، برانکو را عاملی برای خراب کردن برنامه‌های تیم ملی دانستند.


بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های کی‌روش در مورد اردوهای تیم ملی و مقصر دانستن برانکو در لغو اردوهای تیم ملی گفت: «به نظر من فدراسیون فوتبال در زمینه کنترل سرمربی تیم ملی کوتاهی می کند و کی‌روش هر کسی را که دوست داشته باشد مورد حمله قرار می‌دهد. فدراسیون فوتبال باید کی‌روش را کنترل کنند و حتی مصاحبه‌های او را هم کنترل کنند. به نظر من فدراسیونی‌ها باید یک نفر را بگذارند تا سخنگوی کی‌روش باشد و حرف‌های او را به رسانه‌ها بزند و خود سرمربی تیم ملی مستقیم با افرادی دیگر درگیر نشود.»


وی ادامه داد: «مشکل کی‌روش در مورد لغو اردوهای تیم ملی است اما زمانی که کی‌روش برنامه‌هایش را طبق روزهای فیفا جلو ببرد هیچ مربی باشگاهی حق ندارد با برنامه‌های او مخالفت کند. در حال حاضر مربیان باشگاهی ایران به خاطر تیم ملی با کی‌روش همکاری نمی‌کنند اما باشگاه‌های خارجی که لژیونرهای ما در آنها حضور دارند این همکاری را با کی‌روش می‌کنند و در روزهای غیر از فیفا دی بازیکن به تیم ملی می‌دهند.»


ذوالفقارنسب در خصوص راه حل برون‌رفت از مشکلات پیش آمده میان سرمربی تیم ملی با بعضی از مربیان باشگاهی افزود: «فدراسیون فوتبال باید برنامه‌ای از کی‌روش بخواهد که به فوتبال باشگاهی ضربه نزند. این برنامه ها هم باید طوری تنظیم شوند که در روزهای فیفا بازیکنان از باشگاه‌ها به تیم ملی بیایند. سال‌هاست که این برنامه‌ها در کشورهای مختلف اجرا می‌شود و ما هم می‌توانیم برنامه های خودمان را با روزهای فیفا هماهنگ کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب