دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 10:01

فراکسیون سوم هفته آینده اعلام موجودیت می‌کند/ جعفرزاده: دنبال لشکرکشی نیستیم، با 21 عضو هیأت مؤسس به بازی‌ها نظم خواهیم داد/ به امیدی‌ها نزدیکتریم

یک نماینده مجلس که نزدیک به علی لاریجانی است، می‌گوید که فراکسیون اعتدال به‌زودی تشکیل خواهد شد، این فراکسیون با 21 عضو هیأت موسس آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر : 98822

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره شکل‌گیری فراکسیون سوم اظهار کرد: فراکسیون ولایت در روزهای ابتدایی مجلس دهم شکل گرفت و با اجماعی که اتفاق افتاد و این فراکسیون اعلام موجودیت کرد. ولی از زمان انتخاب رئیس مجلس مجموعه ما در نشست‌های ولایت شرکت نکرده‌ است.


وی ادامه داد: فراکسیون اعتدالیون 21 نفر هیأت مؤسس دارد. فراکسیون قوی‌ای خواهد بود و به بعضی بازی‌ها نظم خواهد داد. ما از جمله فراکسیون‌هایی هستیم که دنبال لشکرکشی نیستیم. با همین 21 نفر مسائل را هدایت خواهیم کرد.


جعفرزاده: جلالی و نعمتی هم هستند/ نعمتی: خبری از فراکسیون سوم ندارم


این نماینده مجلس درباره اعضای این فراکسیون و حضور بهروز نعمتی و کاظم جلالی در این فراکسیون گفت: آقای جلالی و نعمتی هستند.


در صورتی که امروز بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آنا گفت که من خبری از این فراکسیون ندارم و نمی‌دانم چه خواهد شد.


وی در پاسخ به این سؤال که «یعنی شما دیگر پیگیر تشکیل این فراکسیون نیستید؟»، ادامه داد: نه، دیگر پیگیری نمی‌کنم، راست می‌گویم.


همچنین جعفرزاده در مورد تمایل فراکسیون متبوعش تأکید کرد: این فراکسیون به آقای لاریجانی نزدیک‌تر خواهد بود.


جعفرزاده: فراکسیون ولایت به لاریجانی وفادار نمی‌ماند/ مستقل‌ها به فراکسیون امید گرایش بیشتری دارند


وی در پاسخ به این سؤال که «چه کسی هدایت فراکسیون ولایت را برعهده دارد که شما می‌گویددنظرات آقای لاریجانی در فراکسیون شما دنبال می‌شود؟»، تصریح کرد: من معتقدم که فراکسیون ولایت خیلی به آقای لاریجانی وفادار نمی‌ماند. آنها به پایداری نزدیک‌تر هستند، امروز این تصمیم را گرفتند که با آقای لاریجانی باشند،‌ من به آقای لاریجانی هم گفتم که اینها امروز تصمیم گرفتند با شما باشند امکان دارد که فردا نخواهند باشند که قطعا هم همین‌طور خواهد بود.


وی در ادامه گفت: ما مستقلان از فراکسیون امید دلخوریم ولی گرایش بیشتری به امید داریم. بعد از اینکه شکل گرفتیم، اولین نشستمان را با آقای عارف تنها می‌گذاریم زیرا می‌توانیم با آقای عارف کار کنیم.


لاهوتی: هفته آینده اعلام موجودیت می‌کنیم


همچنین مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با آنا تاکید کرد: هفته آینده این فراکسیون شکل می‌گیرد، عضوگیری هم شده است، پیش‌بینی‌ می‌شود که فراکسیون اعتدالیون بالای 100 نفر عضو داشته باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته