دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1395 - 14:23
در تذکر آیین‌نامه‌ای

نماینده کرمان: بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی از قِبَل رانت‌خواری دولتی به سرمایه‌های صدها هزار میلیارد تومانی رسیدند

نماینده کرمان در مجلس گفت: افرادی از بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی از قِبَل رانت‌خواری‌های دولتی به سرمایه‌های صدها هزار میلیارد تومانی دست یافتند.
کد خبر : 98799

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار کرد: امروز رکود، بیکاری، فقر و اعتیاد گریبان‌گیر جوانان کرمان شده است.


وی افزود: افرادی از بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی از قِبَل رانت‌خواری‌های دولتی به سرمایه‌های صدها هزار میلیارد تومانی دسترسی یافتند که دولت باید به این موضوع رسیدگی کند.


زاهدی تصریح کرد: متأسفانه اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان خطر جدی بالقوه و بالفعل هستند،‌ مسائلی ایجاد شده که تبدیل به یک بحران خواهد شد.


نماینده کرمان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: دولت و رئیس‌جمهوری گفته‌اند تورم نقطه به نقطه به 9.6 درصد رسیده است، حتماً آمار ‌آنان درست است، اما هفته گذشته متوجه شدیم یک جریان خاص که با وزارت جهاد کشاورزی ارتباط دارد، موجب گران شدن حداقل 35 درصد قیمت ذرت شده است، این آمار با تورم اعلامی رئیس‌جمهوری همخوانی ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته