دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1395 - 14:19

معاون سیاسی وزیر کشور: استاندار جدید خراسان جنوبی با تجربه و پاکدست است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ان شاءالله تعامل دو طرفه‌ای میان استاندار جدید خراسان جنوبی با مسئولان این استان شکل می‌گیرد.
کد خبر : 98782

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی برخی اعتراض‌ها به انتخاب استاندار جدید خراسان جنوبی اظهار کرد:‌ آقای سیدعلی اکبر پرویزی همه ویژگی‌های یک استاندار جهموری اسلامی ایران را داراست.


وی در ادامه افزود: وی فردی با تجربه‌، فعال، جدی و پاکدست است و ویژگی‌های لازم برای تصدی پست استانداری را داراست.


مقیمی در واکنش به انتقادهای برخی مسئولان استان در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ما در وزارت کشور ننشسته‌ایم که طبق نظر دیگران عمل کنیم. برخی گفته‌اند که چرا استاندار اصلاح‌طلب برای این استان انتخاب شده و ما هم ننشسته‌ایم که جواب این پرسش‌ها را بدهیم.


معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اهمیت شکل گیری تعامل میان استاندار با مقامات استانی تصریح کرد: ان شاءالله آقای پرویزی با نمایندگان این استان در مجلس تعامل پیدا می‌کند البته این تعامل باید دو طرفه باشد و ان‌شاءالله هم برقرار می‌شود.


وی در پایان درباره‌ی زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: ما پیشنهاد زمان برگزاری انتخابات را به شورای نگهبان داده‌ایم و پس از اعلام موافقیت این شورا، زمان برگزاری انتخابات را اعلام می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته