دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1395 - 14:17

نماینده مردم آستارا: دولت و مجلس درباره بیکاری جزیره‌ای عمل می‌کنند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فقر یک چالش جدی برای کشور شده است، گفت: عملیاتی شدن مبارزه با فقر نیازمند همکاری دولت و مجلس است.
کد خبر : 98769

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، ولی داداشی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بزرگ ترین مشکل امروز ما موضوع بیکاری است، متاسفانه هم دولت و هم مجلس در این زمینه جزیره‌ای عمل می‌کنند.


وی یادآور شد: بیشترین مراجعات نمایندگان در مورد بیکاری است، بیکاری یک معضل ملی است.


وی با بیان این که برخی جلوی بنده گریه کردند، ادامه داد: این در حالی است که در کشور با حقوق های نجومی مواجه هستیم. امام حسین (ع) فرمودند اگر مسلمان نیستید، آزاده باشید، بیایید آزاده باشیم. خانواده ها و جوانان بیکار را درک کنیم.


نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: با جناح بازی و باند بازی و سیاست زدگی مشکل و معضل بیکاری حل نخواهد شد. نیاز به یک نگاه ملی دارد نیاز به یک ندای فراجناحی دارد.


داداشی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جناب وزیر راه اگر فرزند شما هم کارشناسی ناپیوسته داشت باز هم مهندسان ناپیوسته را معلق از عضویت در نظام مهندسی می‌کردید؟ پنج هزار مهندس و خانواده را بیکار کردید! به جای این که مساله را حل کنید صورت مساله را پاک کردید.


وی ادامه داد: راهبرد مبارزه با فقر که دولت باید پیگیر آن باشد تمرکز و رشد و توسعه اقتصاد پایدار یک اصل برتر در کل دنیا است و همه کشورهای پیشرفته دنیا بر این اساس عمل می‌‎کنند.


نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: همچنین طراحی و تدوین و نظام عادلانه و متوازن و فراگیر برای همه اقشار و برای همه مناطق کشور نه برای بعضی از مناطق چرا که بعضی از مناطق کشور محرومند و به آنان رسیدگی نمی‌شود. البته عملیاتی شدن این دواصل نیاز به همکاری مجلس هم دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته