دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گزارش تمرین پرسپولیس/ مصدومیت جزیی احمدزاده و مسلمان

شاگردان برانکو در سومین روز حضورشان در اوکراین به کارهای تاکتیکی در زمین دیناموکیف پرداختند.
کد خبر : 98762

به گزارش گروه ورزشی آنا، سومین روز حضور سرخپوشان در اوکراین با چهارمین جلسه تمرینی آنها در زمین اصلی دیناموکیف همراه بود و برانکو ایوانکوویچ با شاگردانش کارهای تاکتیکی مدنظر را پشت سر گذاشت.


بازیکنان بعد از صرف صبحانه و استراحتی کوتاه، راس ساعت 10 در زمین اصلی تمرینی دیناموکیف حاضر شدند تا زیر نظر برانکو تمرین نوبت صبح خود را پشت سر بگذارند.


تمرین مثل همیشه با کارهای بدنی مارکو، مربی بدنساز این تیم استارت خورد و بازیکنان با عبور از موانع و آیتم های مدنظر این مربی خود را مهیای حضور در نزد برانکو برای تمرینات تاکتیکی کردند.


برانکو در ابتدای تمرین آیتم های مدنظر خود را به بازیکنان اعلام کرد و از آنها خواست تا دقت را مولفه اول کار خود در زمان تمرین قرار دهند.


برانکو بارها با قطع تمرین تاکتیکی نکات مدنظرش را به بازیکنان منتقل می کرد و از آنها درخواست می کرد با دقت بیشتری خواسته های او را انجام دهند.


در بخش بعدی تمرین بازیکنان در گروه های چهارنفره حرکات کوتاه و پاسکاری را پشت سر گذاشتند.


بازیکنان بار دیگر زیر نظر مارکو قرار گرفتند تا تمرینات مدنظر بدنی را پشت سر بگذارند.


شاگردان برانکو بار دیگر در دو بخش هافبک ها و مدافعان تمرین ویژه ای را زیر نظر مارکو پشت سر گذاشتند. هافبک‌ها باید با عبور از موانع و آیتمی که برانکو در نظر گرفته بود در نهایت پاس های ایده آلی برای مهاجمان ارسال می کردند و در سمت مقابل نیز مدافعان زیر نظر چوک، دستیار برانکو کارهای اختصاصی را پشت سر گذاشتند.


با توجه به برخورد محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده، مصدومیت جزیی برای این دو بازیکن به وجود آمد که بعد از مداوا زیر نظر کادرپزشکی به تمرین اضافه شدند.


فرشاد احمدزاده در این مصدومیت از ناحیه دست دچار تورم شده و زیر نظر کادرپزشکی قرار گرفت و اعلام شد مشکلی خاصی به وجود نیامده و خیلی زود به تمرینات تیمش اضافه شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته