دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمدرضا عباسی: وضع ترکیه هم اینقدر بد نیست که نشود به این کشور رفت/ مشغول مذاکره با نویدکیا هستیم

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم تشخیص داد که در این فصل با عنایتی کار نکند و باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت.
کد خبر : 98758

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت سیاه جامگان برای اردوهای پیش از فصل گفت: «تمرینات سیاه جامگان در چند روز اخیر در مشهد پیگیری شد و فردا صبح تیم برای برپایی اردوی 10 روزه راهی ترکیه می‌شود. اردوی ترکیه در یکی از شهرهای نزدیکی استانبول است که از آب و هوای سرد و کوهستانی برخوردار است و برای برپایی اردو شرایط خوبی دارد.»


وی در مورد لغو اردوی اکثر تیم‌های لیگ برتری در کشور ترکیه بخاطر مسائل امنیتی و برگزاری اردوی سیاه جامگان در این کشور بیان کرد: «من فکر می‌کنم که اینقدر مساله حاد نباشد که نتوانیم به این کشور سفر کنیم. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان حوادث تروریستی اتفاق می‌افتد و این مساله فقط مربوط به ترکیه نیست. ما بلیط های خودمان را تهیه کردیم و با خیال راحت و بدون هیچ مشکلی اردوی خودمان را در این کشور برگزار خواهیم کرد.»


مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد جدایی رضا عنایتی از این تیم افزود: «عنایتی یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های ایران و افتخار مشهد است اما انتخاب بازیکنان در حوزه کاری سرمربی تیم است و او حق انتخاب دارد که بگوید می‌خواهد با کدام بازیکن کار کند. فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم تشخیص داد که در این فصل با عنایتی کار نکند و باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت.»


عباسی در مورد جذب بازیکنان جدید برای سیاه جامگان و تقویت این تیم برای فصل بعد گفت: «ما تاکنون بازیکنان خوب و باکیفیتی جذب کردیم. البته بازیکنان ما چندان اسم و رسم ندارند و این یکی از خصلت‌های کاظمی است که دنبال بازیکن معروف و مشهور نمی‌رود. من در تمرینات شرکت کردم و نظاره‌گر تمرین بازیکنان بودم و همه بازیکنان با آمادگی بالایی در تمرینات حاضر شدند. البته با سه بازیکن مشغول مذاکره هستیم که در روزهای آینده تکلیف آنها مشخص می‌شود.»


وی در رابطه با پیوستن محرم نویدکیا به سیاه جامگان افزود: «ما با نویدکیا صحبت کردیم ولی او هنوز جواب قطعی به ما نداده است. نویدکیا یک اسطوره در فوتبال ما محسوب می‌شود که آرزوی هر تیمی است که چنین بازیکنی را در تیمش داشته باشد. ما منتظر جواب محرم می‌مانیم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته