دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وریا غفوری: برای حضور در استقلال دودل نشدم/ کی‌روش کاری به استقلالی شدنم نداشت

مدافع - هافبک راست تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس در جناح راست دچار مشکل است و به من پیشنهاد دادند به این تیم بروم.
کد خبر : 98718

به گزارش گروه ورزشی آنا، وریا غفوری بعد از ثبت قرارداد با باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های مطرح شده پیرامون حضورش در پرسپولیس، در جمع خبرنگاران گفت: «مورد مذاکره با پرسپولیس چیز خاصی نیست. فقط یک مشکل خانوادگی وجود داشت که خدا‌ را شکر حل شد و دیدید که امروز قراردادم را با باشگاه استقلال ثبت کردم.»


وی افزود: «به‌هر حال پرسپولیس در جناح راست دچار مشکل شده و به من پیشنهاد دادند که به این تیم بروم، اما من انتخاب خود را کرده بودم و هرگز دودل نشدم. حتی قبل از آن هم پیشنهادات زیادی داشتم، اما با جان و دل استقلال را انتخاب کردم و امیدوارم فصل خوبی را در کنار هواداران در استقلال داشته باشیم.»


مدافع راست استقلال در مورد تغییرات صورت گرفته در این تیم نیز تصریح کرد: «استقلال در این فصل با تغییرات زیادی مواجه بوده است و باید بتوانیم از نظر کار گروهی خوب عمل کرده و فصلی رؤیایی برای خود و تیم‌مان بسازیم.»


غفوری در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود منصوریان با حضور در اردوی استقلال و با هماهنگی کی‌روش چند ملی‌پوش را به استقلال برد، اظهار داشت: «مطرح کردن این حرف‌ها خوب نیست. مربیانی که به تمرینات تیم ملی می‌آیند هدف‌شان دیدن کی‌روش و تمرینات ملی‌پوشان است نه مذاکره با بازیکن. این کار غیر حرفه‌ای است و خوب نیست که به آن دامن بزنیم. خود من شخصاً با نظر خودم به استقلال آمدم و این‌طور نبود که کی‌روش چنین چیزی را به من پیشنهاد دهد. یکسری می‌خواهند با مطرح کردن این مسائل به تیم ما ضربه بزنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته