دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جشنواره جوان مجازی در فرهنگسرای امام(ره)

جشنواره جوان مجازی بارویکرد کارآفرینی از روز 15 تیرماه در فرهنگسرای امام(ره) آغاز به کار می‌کند.
کد خبر : 98681

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام(ره)،به منظور آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با فضای مجازی و استفاده بهینه از آن و با رویکرد کارآفرینی جشنواره استانی جوان مجازی به همت فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.


این جشنواره با موضوعات فضای مجازی،وب سایت،تلفن همراه و یارانه و تولید محتوای چندرسانه‌ای برگزار می‌شود.


علاقمندان‌ جهت شرکت و ثبت نام در جشنواره جوان مجازی می‌توانند به فرهنگسرای امام(ره)،کانال تلگرامی جشنواره به آدرس@javanmajaziو یا به سایت اطلاع رسانی www.javanmajziir مراجعه کنند.


گفتنی است که فناوری اطلاعات و انقلاب اینترنتی و رایانه ای در چند سال اخیر تغییرات وسیع و سریع در جنبه های مختلف زندگی پدید آورده است و این فناوری می تواند به عنوان ابزار توانمند سازی برای رشد و پیشرفت کشور محسوب شود.


شایان ذکر است که دانش آموزان و دانشجویان می توانند علاقمندان جهت اطلاعات و شرکت دراین جشنوار از 15 تیر ساعت 9 تا 17 به فرهنگسرای امام(ره) تهران‌ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند.و یا جهت اطلاعت بیشتر با شماره تلفن 26100780 تماس بگیرند.


همچنین علاقمندان برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای امام(ره) می‌توانند به نشانی ساب پورتال imam.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته