دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت حسین انتظامی برای درگذشت دو خبرنگار ورزشی کشور

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضایعه جان باختن دو خبرنگار ورزشی کشور در حادثه سقوط هواپیمای ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی آلمانی ژرمن وینگز را تسلیت گفت.
کد خبر : 9860

به گزارش گروه فرهنگی آنا، حسین انتظامی، با صدور پیامی جان باختن دو خبرنگار ورزشی کشور را به جامعه رسانه‌ای کشور، خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز و همچنین خانواده‌های ایشان تسلیت گفت.


در پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد آمده است:


«انا لله و انا الیه راجعون


خبر درگذشت آقایان حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی، دو خبرنگار خوب کشور در حوزه ورزش مایه تاثر شد.
این ضایعه دردناک را به خانواده محترم جوادی و حجت الاسلامی، همچنین جامعه رسانه‌ای کشور بویژه خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان، غفران الهی و برای خانواده های مکرم این دو روزنامه نگار فعال، صبر مسالت می کنم.»


میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال به اتریش رفته و از آنجا برای پوشش خبری دیدار ال کلاسیکو راهی بارسلونای اسپانیا شده بودند، هنگام بازگشت و در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند.


برپایه این گزارش، وزارت امور خارجه ایران مرگ دو خبرنگار ورزشی ایرانی مسافر هواپیمای جرمن وینگز آلمان را که در جنوب فرانسه سقوط کرد، تایید کرد. این وزارتخانه تایید کرد که دو ایرانی مسافر هواپیمای آ ۳۲۰بوده اند که از بارسلونا عازم دوسلدورف بوده و دیروز (سه شنبه) در جنوب فرانسه سقوط کرده است. در سقوط این هواپیما ۱۴۴ مسافر، ۲خلبان و ۴خدمه فوت کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین انتظامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته