دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1395 - 20:01

کرمانشاه مقصد بعدی سفر استانی روحانی/ شریعتمداری: دولت برنامه های متنوعی برای پیشرفت این استان دارد

معاون اجرایی رییس جمهوری سفر آتی کاروان تدبیر و امید را استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه منشا خیر و برکت برای مردم این خطه غیور خواهد داشت.
کد خبر : 98573

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد شریعتمداری در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کرمانشاه که با حضور استاندار و جمعی از فعالان بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی و دولتی برگزار شد با یادآوری آسیب های فراوان به کرمانشاه در جنگ تحمیلی و همچنین ایستادگی، پاییندی و دفاع جانانه مردم این استان از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی اظهارداشت: استان کرمانشاه شایسته خدمتگزاری است.


وی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت رقابتی استان کرمانشاه تاکید کرد و افزود: دولت برنامه های متنوع و گسترده ای در حوزه های مختلف برای پیشرفت و آبادانی این استان بویژه در بخش تجارت و بازرگانی در نظر دارد.


معاون اجرایی رییس جمهوری همچنین بر اتمام طرح های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف مهم دولت یازدهم واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیر دولتی مستعد بدون چشم داشت، است.


وی به جلسات هم اندیشی با اساتید دانشگاه و نخبگان استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسات مسایل و مشکلات استان در زمینه های آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه ها بحث و بررسی شد.


براساس این گزارش، در ادامه این جلسه مهم ترین برنامه ها و طرح های دولت یازدهم در سفر آتی کاروان تدبیر و امید به این استان بحث و بررسی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته