دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1394 - 18:35

موفقیت دو طرح ارائه خدمات به مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه در پیاده سازی دو برنامه «نظارت بر بازار کالا و خدمات» و« ارائه خدمات خودرویی» در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی سال نو تا کنون موفق عمل کرده است.
کد خبر : 9854

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از شاتا، علی یزدانی افزود: اجرای این دو طرح تا ساعت 24 روز 15 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.


عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در توضیح خدمات بخش نظارت بر بازار کالا و خدمات تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای خدمات سفرهای سیاحتی و زیارتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بهره گیری از 3 هزار و 100 نفر بازرسان صنفی، عملیات نظارت و بازرسی بر خدمات آژانس و دفاتر فروش بلیت و رستورانهای شهری و بین شهری و هتل ها و مسافرخانه ها را در بازه زمانی 29 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین سال نو به انجام رساند و تا کنون 8 هزار و 700 مورد بازرسی صورت گرفته است.


وی افزود: تا 5 فروردین ماه سال جاری 8 مورد پرونده تخلفاتی برای آژانسهای فروش بلیط هواپیما، 9 مورد پرونده تخلف گران فروشی برای هتلها و 266 پرونده تخلفاتی برای رستورانهای بین شهری تشکیل شده است.


یزدانی در بیان ارائه خدمات خودرویی نیز گفت: از تاریخ 26 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین سال جاری شرکت امداد خودرو ایران نیز با به کارگیری 2 هزار اکیپ امدادی در تمامی شهرها، روستاها وجاده های مواصلاتی کشور مستقر و به امر امداد رسانی به هم میهنان عزیز می پردازند و مراکز امداد خودرو از طریق شماره تلفن 096440 و به صورت شبانه روزی با حداکثر ظرفیت در حوزه های خدمات امدادی و اطلاعاتی در خدمت هم میهنان عزیز هستند.


وی در پایان گفت: شرکت امداد خودرو سایپا نیزدر این بازه زمانی خدمات خود را با بهره گیری از 500 نفر پرسنل در قالب 180 پایگاه مستقر روزانه و 70 پایگاه مستقر شبانه روزی در سراسر کشور ارائه کرده است. همچنین مرکز تماس شرکت امداد خودرو سایپا به صورت 24 ساعته و از طریق شماره تلفن 096550 و 84444-021 درخدمات رسانی به مسافرین نورزی فعال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته