دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تنظیم کننده آلبوم «امیر بی گزند» گفت:

در این آلبوم سعی کردم از ترکیب تکنیک و احساس استفاده کنم/ جنس نگاه به زندگی، دلیل تاثیرگذاری اثر بر مردم است

تنظیم کننده آلبوم «امیر بی گزند» معتقد است دلیل پیشرفت، تاثیرگذاری و ماندگاری یک هنرمند در بین مخاطبان جنس نگاهی است که به زندگی و فعالیتش دارد تا اثری که خلق می‌کند به دل میلیون‌ها مخاطب بنشیند.
کد خبر : 98494

عادل روح نواز، تنظیم کننده آلبوم «امیر بی گزند» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «همکاری من با محسن چاوشی به واسطه فرشاد حسامی تنظیم کننده «قطعات جنگ زده» و «آخرین اتوبوس» در آلبوم «امیر بی گزند» شکل گرفت. در واقع شروع همکاری و آشنایی ما برای ضبط گیتار الکتریک قطعه «آخرین اتوبوس »بود که فرشاد با من تماس گرفت و از قطعه‌ای متفاوت برای صدای محسن چاوشی صحبت کرد و من هم با کمال میل استقبال کردم چون علاوه بر اطمینان داشتن به سلیقه موسیقیایی فرشاد علاقه‌مند به کاراکتر و صدای محسن چاوشی هم بودم و البته هستم!»


وی بیان کرد: «بعد از ضبط قطعه «آخرین اتوبوس» ارتباط من با محسن و تیم خوب این آلبوم صمیمانه‌تر شد و از سمت محسن پیشنهاد همکاری بیشتری داده شد که باید بگویم این اعتماد بسیار خوشحالم کرده بود. اعتمادی که علاوه بر حساسیت بالای این پروژه، وجود داشت باعث می‌شد با ذهنی باز بر روی ضبط آثاری که به من سپرده می شد تمرکز کنم و برای من بسیار ارزشمند بود.»


روح نواز اظهار کرد: «در هنگام ضبط آثار، از سوی محسن چاوشی پیشنهاد تنظیم یکی از قطعات مهم آلبوم با شعری از حسین صفا با عنوان «شاه مقصود» به من شد که بسیار تحت تاثیر حال و هوای شعر و ملودی قرار گرفتم و با کمال میل قبول کردم. من سعی کردم در آلبوم «امیر بی گزند» اجرای متفاوت‌تری را در نوازندگی نشان بدهم و از ترکیب تکنیک و احساس استفاده کنم که امیدوارم این تفاوت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته باشد.


وی اضافه کرد: «به واسطه این همکاری در سریال محبوب «شهرزاد» نیز به عنوان نوازنده در 6 قطعه کنار محسن حضور داشتم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان روبه‌رو شد. در حقیقت آلبوم «امیر بی گزند »اتفاق خوب شروع همکاری ما بود.»


عادل روح نواز در سخنانش گفت:‌ «محسن بسیار شخصیت دوست داشتنی و قابل احترامی دارد و یکی از ویژگی‌های مهم همکاری ما حس خوب و رفاقت برادرانه‌ای است که بین ما به وجود آمده است. طبیعتا با وجود این احساس نتیجه همکاری ما همیشه برای خودمان دلنشین خواهد بود.»


وی تصریح کرد:‌ «این را می‌دانم که این حس در بین طرفداران خوب محسن هم وجود دارد و به همین خاطر است که هنر او طرفداران زیادی دارد. بی‌ادعا بودن و معرفت داشتن در چنین موقعیتی بسیار اهمیت دارد. به عقیده من دلیل پیشرفت، تاثیرگذاری و ماندگاری یک هنرمند در بین مخاطبان جنس نگاهی است که به زندگی و فعالیتش دارد تا اثری که خلق می کند به دل میلیون ها مخاطب بنشیند.»


تنظیم کننده آلبوم «امیر بی گزند» عنوان کرد: «یکی از دلایلی که من را به ادامه همکاری با محسن بیشتر راغب کرده است همین درک درست و بالایی است که او از فعالیتش دارد و امیدوارم با تلاش بیشتر جواب اعتماد و انرژی که به من داده شد را در ادامه همکاریمان بدهم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته