دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با فلسطین مظلوم همراه شدند؛ اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی+ تصاویر/ 8

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و همراهی و همصدایی خود با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.
کد خبر : 98490

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جامعه‌ دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده‌‌ای داشتند.



مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از حضور گسترده‌ دانشگاهیان این واحد در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
علی‌اکبر شفیعی با توجه به فرارسیدن روز قدس در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان گفت: «دانشگاهیان واحد سبزوار، هم‌صدا و هم‌دل با سایر مسلمانان ایران و جهان، با شرکت در این راهپیمایی، حمایت خود را از ملّت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.»
وی افزود: «در این راهپیمایی، جمعی از هیات‌ رئیسه، مسئولان، استادان، کارکنان، تشکل‌های دانشجویی، مذهبی، سیاسی و انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، با تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و ابراز خشم خود از اعمال غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، خواستار حمایت جامعه‌ جهانی از مردم ستم‌دیده‌ فلسطین شدند.»


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.



دانشگاهیان واحد اردستان اعم از کارکنان، استادان و دانشجویان همگام با مردم شهیدپرور خطه اردستان در روز قدس و در ساعات گرم روز راهپیمایی را آغاز و با شعارهای کوبنده و استکبارستیز (مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم، راه شهیدان ما طریق عزت ماست و...) خشم و انزجار خود را علیه استعمار، آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


سپس نماز جمعه میعادگاه عاشقان الله در مسجد جامع اردستان با انبوه جمعیت برگزار شد. سخنران خطبه‌های نماز حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان گفت: «غرب اسرائیل را در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان ایجاد کرد. این نیت پلیدی که سالیان متمادی انتظارش را می‌کشیدند. ولی به حول و قوه الهی و با اتحاد مسلمانان در سراسر جهان جز یاس و ناامیدی چیزی عاید آنها نشده و بر یکدلی و بیداری خداجویان بیش از پیش افزوده شده است. خداوند بر عزت و سربلندی شما مومنان روزه دار بیفزاید و دشمنان اسلام را ذلیل و نابود بگرداند»


مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در راهپیمایی روز قدس حضوری پررنگ داشتند.



پیرو فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و اعلام آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس جمعی از استادان؛ کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران همگام با مردم غیور این شهرستان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس که از میدان انقلاب تا میدان بسیج این شهرستان برگزار شد، با مشت هایی گره کرده ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.


در ادامه این راهپیمایی، با به آتش کشیدن پرچم آمریکا، انزجار و نفرت خود را از اقدام ددمنشانه این رژیم و حامیان آن اعلام کردند.


کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور خود نشان دادند که روز قدس نمایش همبستگی کشورهای اسلامی، اسلام‌خواهی و پایداری مبارزان فلسطینی است و حضور دراین راهپیمایی و اظهار همدردی و همراهی با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، موجب تضعیف و سرنگونی ظلم در منطقه خواهد بود.



راهپیمایان روزه‌دار کرمانی با در دست داشتن بنر و پلاکارد در مسیرهای از پیش اعلام شده با اعلام انزجار از حمایت‌های استکبار جهانی از جنایات رژیم غاصب اسرائیل، آمادگی خود را برای حمایت از حقوق مردم مسلمان فلسطین اعلام کردند.


مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی داشتند.



همگام با مردم شریف مهین اسلامی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این مراسم که با حضور دیگر اقشار جامعه، نیروهای نظامی و انتظامی، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر خیابان امام خمینی (ره) از مقابل ساختمان سابق بسیج تا میدان شهدا را طی کرده و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل ومقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با سردادن شعارهایی خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.


افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در زمینه اهمیت و گرامیداشت روز جهانی قدس مطالب مبسوطی بیان کرد.


هیات رئیسه و کارکنان سما اهواز در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کردند.



شهرام لک رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان به همراه کیومرث گلستانی معاون فرهنگی و دانشجویی سما اهواز و کارکنان سما اهواز همصدا با مردم ولایتمدار اهواز با حضور پرشور و حماسی خود در روز قدس جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته