دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: رتبه دار عمل به مفاهیم قرآنی باشیم

همانگونه که در حوزه قرائت قرآن کریم توانسته‌ایم رتبه‌های برتر ملی و بین‌المللی را کسب کنیم باید در عمل به مفاهیم این کتاب آسمانی نیز بتوانیم صاحب رتبه و مرتبه باشیم.
کد خبر : 98478

به گزارش گروه فرهنگی آنا، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با تأکید بر اینکه نقطه شعف انگیز برگزاری این دوره از نمایشگاه میزان استقبال وسیع مردم از آن بوده است، اظهارداشت: بدین منظور از تمامی برگزارکنندگان، مشارکت کنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد قرآنی برای برگزاری هر چه مناسب تر آن صمیمانه تشکر می کنم.


وی با تأکید بر اینکه توجه به قرآن هر چه بیشتر باید در زندگی روزمره و اداره کشور مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: همانگونه که در حوزه قرائت قرآن کریم توانسته ایم رتبه های برتر ملی و بین المللی را کسب کنیم باید در عمل به مفاهیم این کتاب آسمانی نیز بتوانیم صاحب رتبه و مرتبه باشیم.


هاشمی با اشاره به اینکه تولیدات قرآنی این دوره از نمایشگاه نسبت به سایر ادوار پیشین خود افزایش خوبی داشته است، اظهارداشت: معنویت همواره باید همراه مردم این کشور باشد ،به دلیل اینکه دلیل انقلاب اسلامی ما نیز بر پایه همین مهم استوار است.


وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امروزه ما معتقدیم اگر سلامت معنوی در جامعه ای وجود نداشته باشد آن جامعه به سمت انحطاط پیش خواهد رفت. ما انتظار داریم احکام قرآن، آموزه های این کتاب آسمانی و اخلاق اسلامی و دینی بر زندگی همه مردم ما به ویژه مسوولان حاکم باشد، به دلیل اینکه تفاوت ما با سایر جوامع بر سر چنین مباحثی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته