دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1395 - 12:53
در گفت‌وگو با آنا:

کنعانی‌مقدم : بعضی فکر می‌کنند با تخریب دولت می‌توانند جایگاه بهتری را در انتخابات آینده پیدا کنند/‌ افشاگران فیش‌های حقوقی خود در معرض اتهام هستند

دبیرکل حزب سبز ایران درباره تلاش‌های اخیر مخالفان دولت یازدهم اظهار کرد: فضای به وجود آمده از سوی جناح مخالف دولت در فضای سیاسی کشور ما تخریب به معنای رقابت شده است و هرکس به دنبال آشکار ساختن نقطه‌ ضعف دیگری است.
کد خبر : 98419

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره افشای فیش‌های حقوقی از سوی مخالفان دولت اظهار کرد: بستگی به دولت آقای روحانی دارد. اگر دولت براساس توصیه رهبری عمل کند، هیچ صدمه‌ای به ایشان وارد نخواهد شد. شاید رقبایی که این مساله را طرح کردند خودشان در معرض اتهام قرار بگیرند.


وی درباره صحنه‌گردانی تحرکات علیه دولت گفت: متأسفانه در فضای سیاسی کشور ما، تخریب به معنی رقابت شده است و هرکسی به دنبال نقطه‌ضعف جریان مقابل است که آن را مطرح و سپس تخریب کند. بعضی فکر می‌کنند با تخریب دولت می‌توانند جایگاه بهتری را در انتخابات آینده پیدا کنند. این عملکرد را باید روی شاخه نشستن و بریدن شاخه تعبیر کرد.


کنعانی‌مقدم با اشاره به اینکه برخی معنای رقابت را درک نکرده‌اند، افزود: در قاموس سیاسی هرگز نمی‌تواند تخریب و بحران ایجاد کردن را به معنای رقابت گرفت. رقابت کردن یعنی اینکه هرکسی حرف خودش را بزند و به دنبال این باشد که افکار و آرای عمومی را به سمت برنامه‌های خود سوق دهد. با تخریب دیگران نمی‌شود خود را اثبات کرد و این راه همیشه جواب منفی دارد و این ممکن است به نفع آقای روحانی باشد و نه به ضرر وی.


وی روند کنونی رقبای روحانی را به نفع روحانی و دولت تدبیر و امید دانست.


کنعانی‌مقدم در ارزیابی خود از عملکرد روحانی در مقابل این اتهامات گفت: به نظر من آقای روحانی براساس نقشه راهی که در کل نظام تهیه شده مسئولیت‌هایی را برعهده گرفته است و آنها را دنبال می‌کند. به نظر می‌رسد که او بتواند برجام را به فرجام برساند و همچنین الگوی اقتصاد مقاومتی را عملی کند و رونق اقتصادی را به کشور برگرداند و همچنین بتواند در بخش فرهنگی استراتژی و نقشه راه مشخصی را به اجرا دربیاورد. می‌شود گفت که در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری به موفقیت خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته